• Moasmostermia

Då kör vi, försök till att de blir en bebis 2014.

Hej. Startar denna så får ni som vill hänga på under årets lopp. Har pcos , min sambo och jag gör första försöket nu. börja idag med proimolut nor. Sedan blir de pergotime. Får se när den blir. Ser fram emot detta och hoppas att någongång under 2014 få ett plus som resulterar i en bebis 2015. Bara att hoppa in under årets lopp. Följa varandra och se hur allt utvecklar sig. Hej så länge!

• Svar på tråden Då kör vi, försök till att de blir en bebis 2014.
  • Moasmostermia

Nytt vul idag cd 18. Slemhinnan såg bra ut med inga äggblåsor som växt. Hoppet har lämnat mig och gömt sig. Ska tillbaka igen på tisdag men känner verkligen inget hopp. Känner mig totalt värdelös som kvinna. De kör semesterstängt fr.o.m. Fredag nästa vecka så över sommaren blir de att göra allt för att bli av med ett x antal kg. Sedan efter sommaren ska jag börja med sprutor. :/. Någon som gjort de?

• linda2345
    Gweny skrev 2014-06-05 09:03:05 följande:
    Jag ser ett streck iallafall!! ska ju gälla även om det är svagt. När jag blev gravid med min dotter, så fick jag bara svaga kantlinjer på testen.

Ja.. jag vill gärna tolka det som positivt. Att jag är gravid. Prövade två olika graviditetstests och båda fick samma resultat.
  • Gweny
    linda2345 skrev 2014-06-05 12:34:02 följande:

Ja.. jag vill gärna tolka det som positivt. Att jag är gravid. Prövade två olika graviditetstests och båda fick samma resultat.
    >Frågan är om du ska ha is i magen och testa om några dagar igen, eller köpa digitalt.
  • linda2345
    Gweny skrev 2014-06-05 12:54:40 följande:
    >Frågan är om du ska ha is i magen och testa om några dagar igen, eller köpa digitalt.

Jag ha köpt ett digitalt test nu så jag tänkte vänta tills på söndag å testa det. Då borde den där hormonnivån gått upp ännu mer:)
  • Gweny
    linda2345 skrev 2014-06-05 14:28:17 följande:

Jag ha köpt ett digitalt test nu så jag tänkte vänta tills på söndag å testa det. Då borde den där hormonnivån gått upp ännu mer:)
    Inte dåligt om du kan hålla dig till dess!  håller tummarna för det visar positivt. 
  • linda2345
    Gweny skrev 2014-06-05 16:39:41 följande:
    Inte dåligt om du kan hålla dig till dess!  håller tummarna för det visar positivt. 

Ja, jag tycker testen va dyr så jag vill inte slösa på det för tidigt; )
  • ceebee

Jag håller också tummarna då! Superspännande!

• linda2345
    ceebee skrev 2014-06-06 09:49:53 följande:
    Jag håller också tummarna då! Superspännande!

Är digitala tester känsligare än "vanliga? "
  • ceebee
    linda2345 skrev 2014-06-06 10:41:01 följande:

Är digitala tester känsligare än "vanliga? "
    Jag har uppfattat det som att de ger ett definitivt svar, om man har fått spökstreck t.ex. så är det ju svårtolkat på ett vanligt test. Men jag har ingen erfarenhet av det.

Kan ju nämna att jag testade mig imorse, och det fanns ett superdupersvagt spökstreck...alltså nästan helt omöjligt att se men jag frågade maken om han såg nåt och det gjorde han! Han har aldrig tidigare sett nåt gravtest. Man fick liksom vinkla det och kunde då skönja strecket, men det syntes inte på håll liksom. Så nu är det mäkta nervöst...men jag vågar verkligen inte hoppas på nåt... Tänkte att jag skulle testa varje dag nu tills nåt annat händer för det är ju bra om det finns ett positivt test även om det skulle bli ett tidigt missfall eftersom maken är under utredning. Det skulle ju kväva alla misstankar om att det skulle vara nåt fel på honom.
  • ceebee

Kanske ska tillägga att jag enligt min app är på bim+1 idag...men jag har fått för mig att min cykel är lite längre denna gång då jag inte fått pergo på 2 cykler.

Svar på tråden Då kör vi, försök till att de blir en bebis 2014.