linda2345 skrev 2014-06-03 13:47:58 följande:
Jag vågar inte tro något än då jag ha lite mensvärk och strecket var så svagt. Har varit idag och köpt apotekets egna test. Ska testa digitalt test till helgen då de kan visa negativ om den där hormonnivån inte är tillräckligt högt. Tydligen fördubblas nivån varannan dag. Men som sagt, känns som mensen är påväg:(
Lite lustigt känns de då vi ska påbörja ivf till veckan.
Det är så härligt att höra att andra ha plussat, då vet man att det kan funka för eb själv med! Är övertygad om att vi alla komma få vårat efterlängtade plus snart !
Jag förstår att du är återhållsam med tron, jag känner samma sak. Går fullständigt in i väggen när jag ständigt tror mig vara gravid, känner liksom alla symptom som finns, och sen får jag mens bara nån dag senare... Så det är INTE kul. Menar inte att spä på den känslan, hoppas du inte tog illa upp.
Jag är fullkomligt gasig i magen och har så varit i nästan en vecka nu, och då inbillar jag mig såklart att det är gravidtecken, men jag är antagligen bara desperat som vanligt... Jag kanske också slår till med ett test i helgen om inte mensen kommit innan dess. Om jag känner mig själv rätt så kommer jag inte kunna kontrollera min nyfikenhet längre än till dess, även om jag vet att det är högst osannolikt att jag är gravid.