snövit skrev 2015-02-05 18:20:23 följande:
attlangta010 : Ja vet, olidligt spännande :)
Jag har PCO och ingen egen ägglossning eller mens så därför fick jag provera för att starta en blödning, sedan äter jag femanest från mensdag 1 (för att tjocka slemhinnan) .. efter 12 dagar gjorde jag ett VUL för att dom skulle se så att slemhinnan växt bra och nu har jag börjat med lutinus som jag ska ta 3ggr/dag till ja har gjort gravtest, är det positivt så ska jag fortsätta med lutinus till grav v7 sa IVF-kliniken :)
Detta kallas alltså FET i obehandld cykel.. jag har alltså ingen egen ägglossning utan dom "lurar" kroppen att tro att den haft ägglossning..
med tanke på att vi gjorde IVF 2012 i maj och bara fick ett ägg till mig och ett till frysen så ska vi ha TUR om det överlever upptining och leder till graviditet.. men vi lever på hoppet, tack för peppande ord :)
Vart är du i din behandling nu? :) hopas det tar sig så att ni slipper den berömda IVF karusellen..
Åh så spännande, du måste uppdatera efter tisdag :)
Jag tog ägglossningsspruta i måndags och hade då ÄL i onsdags, så nu är det bara till att vänta och vänta.
Jag förstår ju innerst inne att chanserna inte är så goda, då vi inte lyckats innan. Men självklart kommer man bli ledsen om det ändå inte tar sig.... Man hoppas väl någonstans långt där inne ändå....