Lillajagmedpco skrev 2015-02-15 19:09:07 följande:
Jävla skit! Varför ska det börja strula! Har ju fått till klockrena äggblåsor sen mars förra året. Helt plötsligt går det jätte trögt! I torsdags hade jag alldeles för många på gång, 15,14,13 och flera på 12mm. Läkaren trodde att ägglossningen skulle ske i helgen, och ev insemination (första försöket) imorgon. OM det inte är för många stora äggblåsor.
Har testat med ägglossningstest i helgen, men ingen stegring.
Så med största sannolikhet har inget lossnat än, och flera har vuxit till sig till imorgon. Och då får vi avbryta allt...
Skitkropp! Just nu hatar jag att min kropp inte fungerar normalt, som en frisk kropp utan PCO. VUL visade precis som vi trott, alldeles för många äggblåsor. En på 19mm, och sen 3-4st på 14mm. Bröt ihop, och frågade om det verkligen inte fanns något vi kunde göra. Vi gör en sista sista ansträngning till att försöka få till ett försök. Inget Puregon ikväll eller morgon, i hopp om att några ska tillbakabildas och att den på 19mm stannar kvar/växer. Tillbaka på VUL på onsdag...men läkaren sa att jag inte skulle hoppas för mycket!