Vattenliljan skrev 2015-04-05 17:59:07 följande:
Hur går det för er tjejer? Här står det stilla. Fick ju tre stora äggblåsor och sexförbud i mars. Efter någon vecka började jag blöda och det visade sig att jag inte ens fått någon ÄL, kroppen hade gett upp helt. Nu har de tre äggblåsorna blivit cystor, som läkarna vill ska försvinna av sig själva. Suuuck! Jävla cystor! Idag är en sån där dag då jag är helt genomledsen. Jag skule varit mer än halvvägs igenom min graviditet nu! :( Känner mig fortfarande så tom efter missfallet.
Förstår din förtvivlan. Det är verkligen det jobbigaste (känslomässigt) som jag någonsin gått igenom detta. Svävar mellan hopp och förtvivlan hela tiden.
Jag väntar och väntar på att något ska hänga med mina äggblåsor. Det har stått stilla trots 3 doshöjningar med menopur. Men nu i fredags hade de växt liite i alla fall. Ska dit nästa fredag igen och hoppas då på att det hänt mkt mer och att ovitrellesprutan närmar sig.
Jag har egentligen inga förhoppningar på detta försök utan siktet är redan inställt på IVF försök nr 1 som är nästa steg. Huga är lovad att vi ska hinna med ett försök innan sommaren.