• Jenkis

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Nytt år, ny tråd! Välkommen alla tappra kämpare!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-10 06:06
    Listtråd där vi kan fylla i datum för VUL, RUL, BF o.s.v.
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m72471075.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-14 10:09
    Bildtråd där vi kan lägga in bilder från ultraljud, bilder på våra magar och annat vi vill visa varann!

www.familjeliv.se/Forum-7-139/m72510818.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-21 18:35
    Här är tråden för oss som fått våra mirakelbebisar!

www.familjeliv.se/forum/thread/74724255-vi-som-fatt-barn-efter-ivfad-20142015

• Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
  • Thesse86

När kan man ringa och boka sitt första VUL? Gör man det via IVF kliniken eller är det på MVC?

• tusa
    Thesse86 skrev 2014-03-05 16:00:03 följande:
    När kan man ringa och boka sitt första VUL? Gör man det via IVF kliniken eller är det på MVC?
    Jag mailade ju kliniken och meddelade grav.resultatet på TD. De ringde sedan upp min man efter några dagar och då fick han VUL-tid.
  • Lillebrorsfaster
    Thesse86 skrev 2014-03-05 16:00:03 följande:
    Jag ringde kliniken på testdagen och meddelade positivt test - och då bokade de in VUL på direkten. 
  • Hoppfulla Fia

Tusa: såg på listan att du hade BF 28/10. Jag trodde du låg ca 1 vecka för mig i tid? Jag gick precis in i vecka 7(6+0), är du då på 5+6? Jag är ju också testoman och min streck är inte lika starka som kontrollstrecket än. PANIK Jag som precis slutat testa varje dag efter ett CB som visade att jag hade hcg enligt rätt vecka... Suck, den sjuka oro hela tiden. Blir lite smått galen på mig själv

• Linblå

Tröttheten har slagit till den här veckan. Är som en zombie på eftermiddagarna på jobbet. Tur ingen lider om jag gör någon liten miss tänker jag och fortsätter med zombiestuket...

• tusa
    Hoppfulla Fia skrev 2014-03-05 16:54:47 följande:
    Tusa: såg på listan att du hade BF 28/10. Jag trodde du låg ca 1 vecka för mig i tid? Jag gick precis in i vecka 7(6+0), är du då på 5+6? Jag är ju också testoman och min streck är inte lika starka som kontrollstrecket än. PANIK Jag som precis slutat testa varje dag efter ett CB som visade att jag hade hcg enligt rätt vecka... Suck, den sjuka oro hela tiden. Blir lite smått galen på mig själv
    Nä,v.7+0 idag!
  • Hoppfulla Fia
    tusa skrev 2014-03-05 17:53:08 följande:
    Snurrar ju, v.6+0 idag, går alltså in i v.7!!

Men då är vu ju på samma precis. Spännande!
  • Thesse86

När var första gången ni testade positivt? Jag tycker jag inte gör annat än att oroa mig att mensen ska komma...håller nästan på att bli knäpp...ibland kan jag få för mig att testet visade fel och att jag inte är gravid...

Håller på att bli fullkomligt tokig av allt detta. Det var betydligt bättre att bara vänta på att få testet, ångrar nästan att vi tog det. Har ju fortfarande 5 dagar till officiellt TD. Är det vanligt att man kan få missfall under denna tid innan TD? Tänkte när de sätter det så långt fram från ET. 

-Oroliga och nervösa knäppgöken ;)

Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015