Lyckostjärna så häftigt!! ...jag är ju nyfiken på mina jag med...
På dagens test kom för första gången T-strecket sam tidigt som C, så hormonerna verkar ju öka stadigt! Slutade med Lutinus på eget bevåg i tisdags, så det känns skönt att se dem öka ändå.
Angående träning har jag ju haft alla goda intentioner under hala behandlingen, men var helt enkelt alldeles för trött av alla hormonerna då OCH det var -30-34 grader i över en vecka, då ville jag inte gå ut!! Nu efter sprayer och sprutor har jag varait mycket piggare och varit på lite småpromenader iaf och de senaste dagarna kör jag ju 8-9h träningspass/natt!! Det gick bättre i natt, liiite. Kör en natt till, börjar kanske komma igång nu
HLC: Har haft 2 X (utomkvedes) och båda gångerna har jag börjat blöda först. Ena gången blödde mycket, som mens, vilket jag också trodde att det var, andra gången blödde jag lite bara, men färskt och gammalt omvartannat, under flera dagar.
Första gången då jag blödde mycket så kom starka smärtor i samband, som ökade och ökade...värktabletter hjälpte inte alls efter ett par timmar och jag blev illamående, spydde. Åkte in akut då och var så smärtpåverkad att jag inte visste var jag var, blev medvetslös i gynstolen...
Andra gången då jag småblödde under flera dagar tog det nästan 2v innan de förstod vad som var fel. 3-4 VUL med + blodprover varannan dag. HCGt steg, men mycket sakta, men ingenting syntes på VUL förrän sista gången, fast de ju specifikt letade efter just X.. Blev hemskickad då de trodde det kunde fixa sig själv...åkte in lika akut som förra gången, ca 12h senare..då gick det från inte mista stick, till ta-bort-mig-smärtor nästan på en gång, inom 1-2h.. Båda gångerna satt smärtorma mest i sidorna, långt ner, men hela kroppen gjorde ont, t.o.m huden! Strålade ner i benen som blev som förlamade och upp i ryggen.
Hoppas så att du inte behöver vara med om X, och att det är helt ofarliga känningar!