• Jenkis

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Nytt år, ny tråd! Välkommen alla tappra kämpare!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-10 06:06
    Listtråd där vi kan fylla i datum för VUL, RUL, BF o.s.v.
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m72471075.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-14 10:09
    Bildtråd där vi kan lägga in bilder från ultraljud, bilder på våra magar och annat vi vill visa varann!

www.familjeliv.se/Forum-7-139/m72510818.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-21 18:35
    Här är tråden för oss som fått våra mirakelbebisar!

www.familjeliv.se/forum/thread/74724255-vi-som-fatt-barn-efter-ivfad-20142015

• Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
  • lisodan

Mat? Tips? Jag kan äta ganska mkt faktiskt trots illamående och att jag kan känna äckel vid tanken på viss mat. Men varje dag gäller det att komma på vad jag kan tänka mig att äta. Det e olika varje dag. Men det är mkt husmanskost och "snäll mat" jag kan tänka mig. Inte för.mkt kryddor. Kokta grönsaker funkar bra. Annars polarbröd med mild ost. Gillar också ägg o avokado. INTE så förtjust i frukt, men trycker ner en kiwi eller/o en banan per dag iaf. När jag väl "hittat" vad jag kan tänka mig att äta så kan jag fullkomligt kasta i mig maten. Den smakar ljuvligt om jag "hittat" rätt. :)

• Danisen

Testdagen är här det var ett jätte starkt plus idag. Var starkt redan för en vecka sedan men ännu starkare idag. Yaaaay

• Linblå
    Danisen skrev 2014-02-26 05:31:28 följande:
    Testdagen är här det var ett jätte starkt plus idag. Var starkt redan för en vecka sedan men ännu starkare idag. Yaaaay
    Grattis!
  • johjen
    Grattis!
  • Pluttemor

Fick nyss reda på att frysta bär inte är så bra att äta om man är gravid! Hittar dock inget om det på livsmedelsverkets hemsida Obestämd

*suck* Jag som var glad av att jag hade hittat något som jag kan äta utan att må illa

vad vet ni om frysta bär? 

Två har blivit tre! Jag tackar GUD varje dag!!!
  • Hoppfulla Fia

Stort grattis!!!!
  • St0rken
    Pluttemor skrev 2014-02-26 10:19:03 följande:
    Fick nyss reda på att frysta bär inte är så bra att äta om man är gravid! Hittar dock inget om det på livsmedelsverkets hemsida  *suck* Jag som var glad av att jag hade hittat något som jag kan äta utan att må illa vad vet ni om frysta bär? 
    Två har blivit tre! Jag tackar GUD varje dag!!!

Dom ska kokas innan vad jag vet..
Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015