Danisen skrev 2014-02-26 05:31:28 följande:
Testdagen är här

det var ett jätte starkt plus idag. Var starkt redan för en vecka sedan men ännu starkare idag. Yaaaay

Tjohoo!

Visst är det härligt!! Mina tester var åxå supersvaga länge, bara några dagar sedan det blir ett ordentligt streck, inte ens idag, på dag 21 är det lika starkt som kontrollstrecket, men det ökar hela tiden så då är det ok
Kliniken har ännu inte hört av sig, ingen brådska iofs, tänker mig faktiskt nu att vänta med VULet iaf, till tidigast v.8, helst v.9 eller v.10, om jag kan hålla mig så länge

Kollat massa embryo/foster bilder idag och det är ju inte förrän i v. 8-9 som man ser ordentligt och då ser hen ut som en människa.
Första nattshiftet var ett helvete...2sista timmarna hade jag så ont i kroppen att jag fick bita ihop föratt inte skrika och fick tvinga kroppen att röra sig, har inte jobbat "på riktigt" sedan i somras och är i sämst form!
...mycket enformigt...lyft kofångare av pall, upp på svetsbordet (väger ca 5kg?) slipa och svetsa där roboten missat, vända runt för att komma åt de olika ställena, lyfta över till annan pall...nonstop i 9h. Tog ingen matpaus ens, bara några vatten pauser..hann 70st och det var ca 10 färre än vad killarna gjort under dagen..ser inte fram emot inatt och undrar varför jag gör detta?? Jag måste inte jobba i nuläget för vår överlevnad och dessutom märkte jag väl där att det är galvad plåt, vilket är MYCKET giftigt!! Finns rökutsug, men känner mig ändå lite orolig för småttningarna (ja, jag tänker på de som 2..)
Far i natt ändå så får vi se sen...är ju alltid så här med nya jobb, det vet jag ju..
Drömde om missfall idag när jag kom hem..