Jenkis skrev 2014-02-27 17:39:28 följande:
Har inte varit inne på ett par dagar och det händer ju massor här!
Grattis till alla lyckade VUL!
Jag har precis som HLC och Pluttemor haft ont i ena sidan så pass mycket att jag också tänkt tanken utomkveds... Men sedan flera timmar nu är det bättre, så jag lägger de tankarna åt sidan. Säkert bara tarmarna som spelar spratt...
Vad gäller mat har jag svårt för det mesta, men jag kör mina Seaband innan det är dags att äta och försöker inte titta eller lukta på maten. Håller för näsan och börjar äta. Då helt plötsligt smakar det tydligen bra, så jag kan bli jättesugen på det jag precis äter och som gav mig spykänslor för en minut sedan... Jag kan inte se mat på bild utan att må illa eller tänka på mat överhuvudtaget. Systemet som gör att kroppen förbereder sig på mat (Pawlos hundar ni vet) gör mig illamående. Undrar vilket kön min bebis har eftersom jag inte direkt är sugen på något och kan äta både surt, salt, sött, protein (om det är rätt sort) och fett. Men jäklar vad man kan äta om man hittar rätt!!!
Träningen gör jag som vanligt. Kör vattenaerobic och ridning. Magövningar hoppar jag över och böja sig framåt är inte min grej just nu, så hästens ben rör jag inte.
Lyckostjärna skrev 2014-02-27 19:53:56 följande:
Tack snälla pluttemor och HLC grattis till att få se hjärtat lite tidigare!!! Så om 2 veckor kan man andas ut menar ni? Efter 10 fullgångna veckor låter ju helt fantastiskt!! I love you all!!! Ni alla i den här tråden är ju helt fantastiska!!!
Supertråd :) Är så skönt att kunna ventilera funderingar med ett gött gäng :) 3 veckor to go till 10 fullgångna veckor här. Låter fantastiskt ju :)