...jo, det verkar ju vara så..
Tiden går bara sååå sakta! Detta fram till magiska v.12 är mycket värre än all ivfväntan...å ena sidan, å andra så kan jag faktiskt vila och må bra i tanken på att jag är GRAVID precis när jag vill under dagen! Njuter till fullo av mina nya bröst med
Var förbi vårt gamla jobb häromdagen och en kollega frågade vad jag skulle göra nu, vad jag skulle bli när jag blev stor och jag sa att jag väntar på antagningsbesked på några kurser, då säger han "Jag tror du ska vara mammaledig" Jag stod bara och gapade! "Jasså, vilken jävla näsa du hade då" så jag, men det visade sig att min man hunnit skvallra!
Min kusin berättade jag ju för i veckan och igår var jag och fikade med min gamla bästis från mellanstadiet, vi har inte setts på 21 år!? , nästan innan vi satte oss vid bordet hade jag hunnit berätta för henne med, ha, ha!
Annars vet inte folk ännu...ville ju inte säga nåt förrän efter v.12, men får bita mig i tungan hela dagarna för barnen här hemma! ÅÅHH, vad jag vill se deras miner! Min man tycker vi inte ska säga nåt till nån i familjen och se hur länge det tar innan nån märker. Hade varit superhäftigt, men kommer nog inte klara det.
Just nu sitter sonen och skypar med en kompis som sitter barnvakt åt sin 3mån gamla lillasyster, hon är missnöjd och skriker lite och min son ger kompisen tips på vad som kan vara fel: "Hon kanske är kall, eller prova se om hon behöver rapa" osv, han är bara SÅ söt och jag vill bara ropa ut till kontoret att han kommer bli en fantastisk storebror till vintern!!