• Jenkis

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Nytt år, ny tråd! Välkommen alla tappra kämpare!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-10 06:06
    Listtråd där vi kan fylla i datum för VUL, RUL, BF o.s.v.
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m72471075.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-14 10:09
    Bildtråd där vi kan lägga in bilder från ultraljud, bilder på våra magar och annat vi vill visa varann!

www.familjeliv.se/Forum-7-139/m72510818.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-21 18:35
    Här är tråden för oss som fått våra mirakelbebisar!

www.familjeliv.se/forum/thread/74724255-vi-som-fatt-barn-efter-ivfad-20142015

• Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
  • Pluttemor

Försök att inte oroa dig jennkis, dom har ju självs skrivit att det kan bli fel värden.

• St0rken

Hej på er!
    Känns lite bättre nu då blödningen upphört kan man säga det är pyttelite svagt rosa än..
    Det var förtidigt med VUL sa dom.
    Har min tid den 6 mars för VUL så det är en lååång väntan nu.
    BM tyckte inte jag skule oroa mig då missfall oftast är mer än en mens och klumpar och jag hade mindre än en mensblödning.

• tusa

Då håller vi tummarna, väntar och skickar allt gott vi kan till Storken och Jenkis! {#emotions_dlg.flower}

Fick nyss veta att det finns risk för X, t.o.m förhöjd risk, med ivf och känner mig rikrigt omskakad...de 2 jag haft har varit mycket traumatiska...

Ett av  tecknen på X är nämligen just långsamt stigande hcg, vilket jag absolut har... Ska ringa och fixa VUL/blodprov direkt på måndag..

• johjen

Allt såg bra ut på ultraljudet idag! Vi fick se ett litet hjärta slå och allt såg fint och normalt ut. Läkaren kan ju inte garantera något men hon sa att vi har mycket goda chanser till en fullgången graviditet. Gick in i v 8 idag och BF blir 10 oktober. Illamåendet kommer och går, höll på att kräkas på jobbet imorse men klarade det. Än så länge inga spyor men det hänger i luften helt klart!

Jaha nu börjar det sjunka in att jag faktiskt är gravid och om allt går bra så blir vi föräldrar i höst!! Så stort!! Ska ringa mvc på måndag och skriva in mig och börja vänta på KUB test, nästa milstolpe. Men just nu firar vi och jag njuter av att vara gravid!

• tusa
    johjen skrev 2014-02-21 23:10:05 följande:
    Allt såg bra ut på ultraljudet idag! Vi fick se ett litet hjärta slå och allt såg fint och normalt ut. Läkaren kan ju inte garantera något men hon sa att vi har mycket goda chanser till en fullgången graviditet. Gick in i v 8 idag och BF blir 10 oktober. Illamåendet kommer och går, höll på att kräkas på jobbet imorse men klarade det. Än så länge inga spyor men det hänger i luften helt klart!
    Jaha nu börjar det sjunka in att jag faktiskt är gravid och om allt går bra så blir vi föräldrar i höst!! Så stort!! Ska ringa mvc på måndag och skriva in mig och börja vänta på KUB test, nästa milstolpe. Men just nu firar vi och jag njuter av att vara gravid!
    Grattis!! {#emotions_dlg.flower}

Nu längtar jag också till VUL Glad
  • Hoppfulla Fia
    St0rken skrev 2014-02-21 22:24:37 följande:
    Hej på er!

Känns lite bättre nu då blödningen upphört kan man säga det är pyttelite svagt rosa än..

Det var förtidigt med VUL sa dom.

Har min tid den 6 mars för VUL så det är en lååång väntan nu.

BM tyckte inte jag skule oroa mig då missfall oftast är mer än en mens och klumpar och jag hade mindre än en mensblödning.

Åhh va skönt!!! ????
  • Hoppfulla Fia
    johjen skrev 2014-02-21 23:10:05 följande:

Härligt johjen!! Stort grattis????
Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015