• Jenkis

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Nytt år, ny tråd! Välkommen alla tappra kämpare!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-10 06:06
    Listtråd där vi kan fylla i datum för VUL, RUL, BF o.s.v.
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m72471075.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-14 10:09
    Bildtråd där vi kan lägga in bilder från ultraljud, bilder på våra magar och annat vi vill visa varann!

www.familjeliv.se/Forum-7-139/m72510818.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-21 18:35
    Här är tråden för oss som fått våra mirakelbebisar!

www.familjeliv.se/forum/thread/74724255-vi-som-fatt-barn-efter-ivfad-20142015

• Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
  • Danisen

Jag är nyfiken på hur gamla ni och er partner är jag är 28 blir 29 i augusti, min sambo är 1 år yngre

• Pluttemor

Tusa: då kan vi träffas i Örebro när du hälsar på mammsen sen med lillbebben eller lillbebisarna

• tusa
    Pluttemor skrev 2014-02-23 22:19:46 följande:
    Tusa: då kan vi träffas i Örebro när du hälsar på mammsen sen med lillbebben eller lillbebisarna
    Hade också nån sån tanke...Cool

Min man är 38 och jag blir 37 i augusti
  • lisodan

Bor i Göteborg. 38 år. Sambon är 34. Hur jag får dagarna att gå? Nytt jobb, det funkar bra, men känner att jag ej är så fokuserad som jag vanligtvis hade varit. Annars kan jag tipsa om (eller kanske inte?) att fundera på nytt boende. :) Det har dykt upp ett hus som vi kanske vill köpa. Men vet inte om det e så smart att ta ett så stort steg just nu. Å andra sidan kan vi ej bo kvar där vi bor. En 1,5 :a med sovalkov. Och vi vill köpa hus i framtiden precis i det området huset ligger i. Så varför flytta till en 2:a eller 3:a nu, för att senare flytta till hus. Hur hade ni tänkt? Farligt att stressa med ytterligare ett stort livs beslut? Det är ju onekligen mycket på gång :)

• lisodan
    Lyckostjärna skrev 2014-02-23 21:18:21 följande:
    Jag bor i Göteborg! Jag jobbar heltid, på jobbet längtar jag hem! När jag är hemma längtar tills man ska jobba igen så det snabbt blir vecka 12 så man kan berätta på jobbet! Tycker dagarna sniglar sig fram.... Imorgon går jag in i vecka 7

Göteborg här med och går in i vecka 7 imorgon :) vilken klinik? Vi har gjort IVF:n på Sahlgrenska.
  • lisodan
    Pluttemor skrev 2014-02-23 11:38:47 följande:
    Lisodan: när jag väntade sonen såg jag ut att vara 16 år! Jag fick superfint hår och fin hy oxå. Då gjorde jag ET och jag var bara sugen på surt och salt. Magen buktade ganska mycket utåt. Mådde inte illa en enda dag men jag sov däremot halva graviditeten så trött som jag var i början

Riktigt 16 ser jag kanske inte ut, men ändå...:) Surt och salt är gott. Sött, not so much. Urk! Fast äter ju "sött" bröd förstås när jag tänker efter. Och vingummigodisar :)

Kanske också har en av varje då som växer? Tvillingar, fast vi bara satte in ett ägg....? :) hihi, vad man kan spekulera....
  • johjen

Är från Gbg men bir sedan 2 år tillbaka på Orust. Nyss fyllda 38 och min sambo är 39 år. Börjar må mer och mer illa, höll på att kräkas 3 ggr igår. Fast det kom inget? Ont i halsen och dunderhuvudvärk uppe på illamående idag så har bestämt mig för att sjukskriva mig. Är nästan aldrig sjuk och brukar jobba ändå men nu känns det annorlunda, som att jag måste ta hand om mig bättre.. Vecka 7 + 3 idag och ska ringa och skriva in mig på mvc idag.

• Lyckostjärna

Lisoden och johjen jag fyller 37 i sommar min sambo fyller 39 i sommar vi går också på IVF Sahlgrenska!! Vi bor i radhus redan och det är väl snart dags att förvandla gästrummet till barnkammare!! Känns så långt bort bara, jag har nog inte fattat att vi är gravida ännu! Har mått ständigt illa sedan 2 veckor tillbaka, men mår ännu sämre idag, ännu tröttare och huvudvärk på det men det är väl bara att bita ihop och gå till jobbet och låtsas som ingenting! Önskar er alla en härlig vecka!

Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015