Jag förstår att det måste vara jättetufft, men försök att inte tänka så. Jag menar, mycket kan ha hänt sedan dess, vasektomi eller inte.
Klart du ska se dig som gravid, du har ett växande embryo i livmodern just nu :) Det är väl rätt tidigt att testa? Hatar dessa jävla test, de är inte så lätta att avläsa och inte så känsliga. JA, ta kort, nu är jag nyfiken!! :D Och det är ju inte hela världen om detta inte är gången det går, det är ju bara första försöket. Ni har tid på er :) (förstår att det inte är så det känns, det är ju en pärs med varje försök)
Åh, din stackare :( Men vad modig du var, du gjorde det ju! Läste en blogg (hjärtatblöder), hon fick lugnande medel innan sticken. Kanske är det ett alternativ om det blir en nästa gång? Så himla tråkigt när det känns jobbigt och man eventuellt har en lång väg kvar. Jag blev helt hispig av min HSS, det var…. inte trevligt.
Min svärmor är… inte en särskilt trevlig människa mot någon. Min man har övervägt att säga upp bekantskapen med henne ett antal gånger, men jag har hindrat honom (vilket hon inte har en aning om). Jag tror precis som du, hon kommer nog alltid att anklaga mig.
Åh vad irriterande!!! Jag antar att din man verkligen vill, annars hade han väl aldrig velat genomgå det ni gör nu?! Och vad jobbigt att inte få stöd från dem under er resa, det som redan är tufft som det är.
Ja du, vi har försökt i snart 2 år och har bara inte lyckats. Det verkar som att min man har få och lite långsamma simmare, men inget omöjligt att arbeta med. Alla mina prover ser finfina ut, livmoder fin utan knutor/polyper/veck, fina äggledare utan stopp, fina äggstockar med bra äggreserv. Jag hoppas att det ska räcka för att det ska bli bebis snart :)