Natulcien skrev 2014-01-09 10:04:33 följande:
Fast...hon berättade ju inte hur mannen såg ut. Inte ens senare i tråden. *Mörk' är det enda...och 'ung'. Inget vidare signalement. Men förhoppningsvis kan hon bättre när hon sitter hos polisen...
Jag har givit all beskrivning jag kan om mannen till alla som har frågat. Och det borde du veta, som har läst säkert varje kommentar. Han var ca 173-178 lång, diskret klädd, svårt att komma ihåg viilka kläder och svart skägg stubb, normalbygd.
Känns dumt att ge dig ett riktigt signalement med tanke på att du aldrig frågade, utan började direkt med påhopp och bara fortsatt med det.
Detta hände vid gamla komvux i Varberg för dom som vill veta.
Förlåt för att jag svarar sent, men har inte viljat skriva på denna sidan för att jag känt mig väldigt påhoppad och mår redan dåligt över själva händelsen.
Jag kan dock säga att jag inte hade velat DIG natulcien nära MITT barn då du inte verkar se folk av den "mörkare" arten som människor, utan som något helt annat som jag inte vet vad.
Jag är stolt över min sambo som är av den "mörkare" sorten, och vi har betämt att låta våran son växa upp utan att vi ska influera honom med religion då vi är av olika tro, han får välja när han blir äldre om han ens gör det. Jag är stolt över att min son är både svensk och isländsk medborgare då jag inte är svensk själv, men sambon är det.
Jag tycker att det är rasistiskt av er att formulera på det här sättet.
Ps. Min sambo tyckte inte att jag skulle svara, men jag kunde inte hålla mig.