• TelmaGudbjorns

Försökte stjäla min bebis!!!

Jag var ute och gick med min vagn när en ung mörk man springer fram och rycker tag i min vagn medan jag pratar i telefon! Jag rycker tillbaks och frågar vad han håller på med, så tecknar han med handen och menar att han kan gå med vagnen och jag prata i telefon, och jag säger i chocktillstånd nej! Han börjar pilla i vagnen och jag kör iväg honom då han försvinner en helt annan väg! Vad händer??????????????

• Svar på tråden Försökte stjäla min bebis!!!
  • smörblomman81
    TelmaGudbjorns skrev 2014-01-09 13:46:58 följande:
    Tack JJ <3 Vänner i vått och torrt! Love you <3

Och tack alla ni andra som stöttar mig :)
    Tack alla som skriver om saker som hänt er, ni verkar förstått vad tråden handlar om.
    Tack tack tack :)
    <3
  • smörblomman81
    Molgan 008 skrev 2014-01-09 13:38:38 följande:
    Jag har inget emot diskussionen i sig, ifrågasätta kan man alltid göra, men den är i fel tråd. Den här tråden handlar om ett eventuellt försök till att kidnappa ett barn, andra diskussioner kan man ha i andra trådar.
  • Jennie med ie
    Molgan 008 skrev 2014-01-09 13:38:38 följande:
    Jag har inget emot diskussionen i sig, ifrågasätta kan man alltid göra, men den är i fel tråd. Den här tråden handlar om ett eventuellt försök till att kidnappa ett barn, andra diskussioner kan man ha i andra trådar.
    Då är du också med på att det inte handlar om vad som är värst? Att det faktum att en del av olika skäl i störst utsträckning skapar diskussion inte innebär en sådan värdering?
  • snorkan
    TelmaGudbjorns skrev 2014-01-09 13:46:58 följande:
    Tack JJ <3 Vänner i vått och torrt! Love you <3

Och tack alla ni andra som stöttar mig :)
    Tack alla som skriver om saker som hänt er, ni verkar förstått vad tråden handlar om.
    Tack tack tack :)
  • TelmaGudbjorns
    smörblomman81 skrev 2014-01-09 14:12:07 följande:
    Is that you sis? :D Jag gissar på att det är du för att det är ditt namn fast på svenska... Er það ekki? <3 Tack för att du stöttar mig <3
  • snorkan
    JenniferJJ skrev 2014-01-09 13:42:28 följande:
    Det är sjukt hur ni människor resonerar, ni bryr er om hur hon skriver men inte vadfan som har hänt henne.. vad händer med mänskligheten egentligen? ! Jag själv hade beskrivit exakt likadant. . Stå på dig Telma!
  • j8506
    EnLitenSvamp skrev 2014-01-08 17:39:41 följande:
    Etnisk bakgrund är alltid relevant. 
    Varför är det relevant för, Ett "brott" är alltid ett "brott" oavsett vilken etnisk bakgrund banditen har...
  • Molgan 008
    Jennie med ie skrev 2014-01-09 14:14:39 följande:
    Då är du också med på att det inte handlar om vad som är värst? Att det faktum att en del av olika skäl i störst utsträckning skapar diskussion inte innebär en sådan värdering?
    På det sättet att vissa hellre märker ord än talar om vad som har hänt, tycker jag att det kan vara värt att försöka få folk att tänka efter på vad som är värst. Tråden handlar inte om vad som är värst, nej, för tråden handlar inte om hur man beskriver personers identitet överhuvudtaget, utan om försök till kidnappning av barn.
  • Jennie med ie
    Molgan 008 skrev 2014-01-09 14:28:19 följande:
    På det sättet att vissa hellre märker ord än talar om vad som har hänt, tycker jag att det kan vara värt att försöka få folk att tänka efter på vad som är värst. Tråden handlar inte om vad som är värst, nej, för tråden handlar inte om hur man beskriver personers identitet överhuvudtaget, utan om försök till kidnappning av barn.
    Frågan förblev obesvarad dock. Men så får det väl vara då.
  • Gott svart kaffe
    j8506 skrev 2014-01-09 14:18:29 följande:
    Varför är det relevant för, Ett "brott" är alltid ett "brott" oavsett vilken etnisk bakgrund banditen har...

Det kanske är relevant för att hitta gärningsmannen och för att varna andra kanske? En gärningsmans utseende är väl ändå viktigt att veta?
Svar på tråden Försökte stjäla min bebis!!!