bannlys alla färger. vi får härmed bara kalla människor för varelser med obestämd färg. det om något gör ju folk paranoida mot alla de möter.
i detta sammanhang så kanske varbergsbona kunde hålla ett extra öga på mörka män runt 170-178 cm och runt 30 års ålder utifall samma snubbe skulle dyka upp igen och kanske få ett ännu bättre signalement att ge till myndigheter så att han åker fast.
skulle själv beskriva en mörk man som mörk om jag inte kan beskriva på ett bättre sätt.
skulle hon ha skrivit "en mörkhyad man, med stubbskägg, trolig rom, ca 170 lång, runt 30 år, vardagliga plagg, försökte ta mitt barn"? för det kan ju vilken person som helst skriva som just varit med om en otäck händelse >.>
så istället för att börja överanalysera färgskalor i ts, ta på er hennes skor och försök se händelsen ur hennes synvinkel. och stötta henne istället.
är väl just pga denna sorters larveri som jag slutade som medlem på familjeliv. man kunde inte få stöd och råd längre utan att nån nisse skulle få tråden åt nåt helt galet håll.