• Klaraaa

Försökte stjäla min bebis!!!

TelmaGudbjorns skrev 2014-01-08 15:39:35 följande:
    Jag var ute och gick med min vagn när en ung mörk man springer fram och rycker tag i min vagn medan jag pratar i telefon! Jag rycker tillbaks och frågar vad han håller på med, så tecknar han med handen och menar att han kan gå med vagnen och jag prata i telefon, och jag säger i chocktillstånd nej! Han börjar pilla i vagnen och jag kör iväg honom då han försvinner en helt annan väg! Vad händer??????????????
    Varför prata i telefon när du är ute och går med vagnen, ha uppmärksamheten på ditt barn i stället. Hoppas att du slipper åka ut för det fler gånger.
  • Klaraaa
    Jag var ute och gick med min vagn när en ung mörk man springer fram och rycker tag i min vagn medan jag pratar i telefon! Jag rycker tillbaks och frågar vad han håller på med, så tecknar han med handen och menar att han kan gå med vagnen och jag prata i telefon, och jag säger i chocktillstånd nej! Han börjar pilla i vagnen och jag kör iväg honom då han försvinner en helt annan väg! Vad händer??????????????
    Kände ni varandra? Tog han vagnen från dig eller tag i handtaget samtidigt som du höll i det? Han pilla i vagnen skrev då, vad menar du mer exakt? Märkte du inte av honom innan han tog tag i vagnen? Fick du tag i din mamma?
  • Klaraaa
    Vad är felet att hon kallade honom för mörk?
  • Klaraaa

Vad skulle Ts har skrivit för att ha skrivit rätt? vad är det som är så fel i hennes meningar? Kan någon förklara för jag ser inte att det står något som kan såra eller skada någon annan människa. Det är däremot mkt syns om Ts vilken hemskt situation.

Svar på tråden Försökte stjäla min bebis!!!