• Fagerlund

Vilken summa skulle du sälja sex för?

Anta att du blir erbjuden en summa pengar mot att du ställer upp på ett samlag med en okänd person. Vilken summa tackar du ja för?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken summa skulle du sälja sex för?
  • 5by5

Skulle t.ex aldrig donera ägg för pengar men kanske skulle kunna göra det gratis...

• Fagerlund
    5by5 skrev 2014-01-08 11:06:20 följande:
    Fobier? Snarare principer.
    Tycker det är sjukt att kunna tänka sig att sälja sig.
    Var går gränsen för vad man kan tänka sig att göra för pengar?
    Klappa en spindel eller äta ett däggdjur är principer? Du klappar alltså andra djur och äter fåglar?
  • 5by5
    Fagerlund skrev 2014-01-08 11:14:26 följande:
    Klappa en spindel eller äta ett däggdjur är principer? Du klappar alltså andra djur och äter fåglar?
    Jag äter fiskar men skulle inte äta andra djur för pengar. Skulle inte klappa något djur för pengar. Skulle kännas väldigt mysko om någon erbjöd mig en mille för att klappa en kattunge och därför skulle jag bli oerhört skeptisk och antagligen tacka nej.
  • Fagerlund
    5by5 skrev 2014-01-08 12:17:04 följande:
    Jag äter fiskar men skulle inte äta andra djur för pengar. Skulle inte klappa något djur för pengar. Skulle kännas väldigt mysko om någon erbjöd mig en mille för att klappa en kattunge och därför skulle jag bli oerhört skeptisk och antagligen tacka nej.
    Jag förstår att du helt kontrolleras av dina känslor inför olika saker i livet.
  • 5by5
    LillGris skrev 2014-01-08 11:06:02 följande:

Så för en miljard skulle du inte äta en skiva bacon? Vet du. det tror jag inte på. Rent hypotetiskt är det lätt att sitta och ha sina principer men om nån kommer med en miljard, som tryggar din, dina barns, dina barnbarns och antagligen dina barnbarns barns framtid så tror jag de flesta kastar principerna ut genom fönstret.
    Nej så billig är jag inte!
  • EnLitenSvamp
    5by5 skrev 2014-01-08 16:52:18 följande:
    Du är en mytoman.
    throw me to the wolves and i will return leading the pack.
  • Aniiee

Någolunda städad, hygglig och "normal-utseende" person.... tja, jag drar väl hem ett krogragg då och då, inte så ofta, men det händer. I övrigt får vem som helst ligga om vederbörande har tre femhundringar eller mer (inte ofta jag stöter på folk med tusenlappar...)

Den som säger "aldrig ens för en miljard" men som har haft ett ONS är en hycklare. Jag tycker inte om hycklare....

Yaoi is the opiate of the fangirls
  • LillGris
    5by5 skrev 2014-01-08 16:52:18 följande:

I call bullshit
  • fluu
    Aniiee skrev 2014-01-08 17:56:14 följande:
    Någolunda städad, hygglig och "normal-utseende" person.... tja, jag drar väl hem ett krogragg då och då, inte så ofta, men det händer. I övrigt får vem som helst ligga om vederbörande har tre femhundringar eller mer (inte ofta jag stöter på folk med tusenlappar...)

Den som säger "aldrig ens för en miljard" men som har haft ett ONS är en hycklare. Jag tycker inte om hycklare....
    Hur vet du att vi som säger nej har haft ONS då?
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • frappa

Är hon bara snygg, så behöver hon inte betala för sex.

Svar på tråden Vilken summa skulle du sälja sex för?