• Fagerlund

Vilken summa skulle du sälja sex för?

Anta att du blir erbjuden en summa pengar mot att du ställer upp på ett samlag med en okänd person. Vilken summa tackar du ja för?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken summa skulle du sälja sex för?
  • EnLitenSvamp
    frappa skrev 2014-01-08 18:16:00 följande:
    Är hon bara snygg, så behöver hon inte betala för sex.
    Ha ha..

• Fagerlund
    EnLitenSvamp skrev 2014-01-08 18:36:59 följande:
    Ha ha..

Du kan få en rabatt på miljarden.
  • frappa
    EnLitenSvamp skrev 2014-01-08 18:36:59 följande:
    Ha ha..

Hon hade sluppit betala, den saken är fullkomligt klar ;)

• Aniiee
    fluu skrev 2014-01-08 18:15:12 följande:
    Hur vet du att vi som säger nej har haft ONS då?
    Sa aldrig att någon i tråden har haft det, men jag har ett par kompisar som gör denna tankevurpa, och har även sett exempel på andra forum....
    Yaoi is the opiate of the fangirls
  • Vilhelmina001
    Aniiee skrev 2014-01-08 17:56:14 följande:
    Någolunda städad, hygglig och "normal-utseende" person.... tja, jag drar väl hem ett krogragg då och då, inte så ofta, men det händer. I övrigt får vem som helst ligga om vederbörande har tre femhundringar eller mer (inte ofta jag stöter på folk med tusenlappar...)

Den som säger "aldrig ens för en miljard" men som har haft ett ONS är en hycklare. Jag tycker inte om hycklare....
    Håller inte alls med. Inte för att ONS är något föredömligt beteende för en kvinna heller. Men det är ändå något som hon gör, för att hon SJÄLV känner lust. Det finns någon slags mänsklighet och ömsesidighet i det. Att sälja sin kropp, däremot, är bara futtigt, billigt, förnedrande och lågt...
  • traveler

Jag valde att inte rösta med för summor över miljonen skulle jag självklart fundera på det. Men då vill jag nog att pengarna skall vara skattade och klara

• 5by5

Kärlek och lycka kan inte köpas för pengar och det är ju det jag skulle förlora. Skulle aldrig stanna hos min man om han sålde sig och han skulle känna lika om jag gjorde det. Därför, nej, jag skulle inte ligga för pengar! Inte som min situation ser ut i dag.

Om jag var ensamstående, utblottad och mina barns liv hängde på det är det ju en annan sak.

• Fagerlund
    5by5 skrev 2014-01-08 23:05:47 följande:
    Kärlek och lycka kan inte köpas för pengar och det är ju det jag skulle förlora. Skulle aldrig stanna hos min man om han sålde sig och han skulle känna lika om jag gjorde det. Därför, nej, jag skulle inte ligga för pengar! Inte som min situation ser ut i dag.

Om jag var ensamstående, utblottad och mina barns liv hängde på det är det ju en annan sak.
    Din man skulle troligen tycka att du är en idiot som nekar ett knull för en miljard kronor och skilja sig.
  • 5by5
    Fagerlund skrev 2014-01-08 23:09:07 följande:
    Din man skulle troligen tycka att du är en idiot som nekar ett knull för en miljard kronor och skilja sig.
    Absolut inte.
Svar på tråden Vilken summa skulle du sälja sex för?