Vilken summa skulle du sälja sex för?
Anta att du blir erbjuden en summa pengar mot att du ställer upp på ett samlag med en okänd person. Vilken summa tackar du ja för?
Anta att du blir erbjuden en summa pengar mot att du ställer upp på ett samlag med en okänd person. Vilken summa tackar du ja för?
Hade jag inte haft barn och blev erbjuden 1 000 000 + för en snabbis med kondom med en snygg kille utan att vi någonsin skulle ses igen eller att någon skulle få reda på det så skulle jag gjort det.
En miljon.
Alltså, det beror ju på lite.
Om det var en obehaglig eller äcklig en så skulle jag inte göra det för någon summa i världen.
Om det däremot var en snubbe som verkar vara okej (och då menar jag inte att han måste vara snygg, utan normal, ren och icke-psykopat-aktig) så skulle jag göra det för en miljon kronor, ifall min man gick med på det. Men det tror jag att han skulle, med tanke på pengarna som skulle underlätta vårt liv betydligt (det är min man som jobbar och lider mest av vår ansträngda ekonomi, så egentligen skulle det vara en sorts kompensation för att han har varit tvungen att försörja mig den senaste tiden).
Inte för någon summa! Finns mycket jag inte skulle göra för pengar! Är absolut inte pengakåt.
Beror på hur personen ser ut och luktar. Ser han helt ok ut och inte stinker så räcker det med några tusenlappar.
Vill han betala mer så är det så klart inget problem
Även om jag inte tycker att man behöver snacka om sitt sexliv och ha sex offentligt osv så förstår jag inte varför folk så ofta har en sådan strikt syn på just sex.
Varför är det så unik med den kroppsdelen för?
För att vi i århundraden har blivit matade med att det är en skamlig del av vår kropp? Att njuta av sex är fult?
Äh, lika gärna som folk kan ge varandra massage på övriga kroppen så kan man väl massera andra delar med!