Fagerlund skrev 2014-01-10 08:45:53 följande:
En svensk sexarbetare (man eller kvinna), kan inte kräva att kunden legitimerar sig efter som hen begår ett brott. Sexarbetaren kan inte få kontaktuppgifter.
Varför skulle inte en sexarbetare kunna söka andra jobb? Eller så kanske dom är så rika så dom kan dra sig tillbaka vid 40?
Horor blir inte rika. Pengarna rinner mellan fingrarna. Det finns många som har den ambitionen från början, att de ska spara till något bättre ändamål - som t.ex. att pensionera sig tidigt, som du säger. Men de brukar uttrycka det som att "jag kunde inte spara pengarna för att det var smutsiga pengar. Därför la jag ut dom på skit".
Många horor börjar också knarka, för att det är det enda sättet att stå ut. Knark kostar mer än vad de får in, och det blir en ständig jakt på mer knark, som kräver fler ligg, som kräver mera knark för att stå ut...
De flesta horor gör en baklängeskarriär. De kan ta mycket betalt och välja sina kunder när de är unga och vackra. Sedan sjunker deras värde på den marknaden, för det kommer hela tiden ut nya tonårstjejer. Då måste de sänka sina krav, sänka sin tariff, gå med på sådana perversioner som de inte accepterade förut...
Jag tror att du har tittat för mycket på porrfilm. Den lyckliga horan finns ingen annanstans.