Inlägg från: Fagerlund |Visa alla inlägg
  • Fagerlund

Vilken summa skulle du sälja sex för?

Anta att du blir erbjuden en summa pengar mot att du ställer upp på ett samlag med en okänd person. Vilken summa tackar du ja för?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken summa skulle du sälja sex för?
  • Fagerlund
    studentbruttan29 skrev 2014-01-07 12:36:26 följande:
    Ingen summa alls. Skulle aldrig kunna leva med mig själv och dessa äckelkänslor efteråt.
    Du anser inte, att en miljard kronor kompenserar ganska mycket?
  • Fagerlund
    exceptionell skrev 2014-01-07 12:38:08 följande:
    Det beror på hur personen som vill köpa sexet är. :)
    Det får du inte veta i förväg. En slumpmässig person. Skulle det vara en riktig hunk, till exempel Liam Neeson eller Barbara Streisand kanske du vill göra det gratis.
  • Fagerlund
    MotvilligaMamman skrev 2014-01-07 14:39:55 följande:
    För en mille hade jag nog pippat vem som helst. Det hade varit helt ok för Maken också. ( japp, vi har pratat om den hypotetiska situationen)
    Skulle maken verkligen betala dig en mille för ett nyp!?
  • Fagerlund
    studentbruttan29 skrev 2014-01-07 12:36:26 följande:
    Ingen summa alls. Skulle aldrig kunna leva med mig själv och dessa äckelkänslor efteråt.
    Tror du att ett samlag kan vara mera obehagligt än till exempel att dra ut en tand utan bedövning?
  • Fagerlund
    Spartacus skrev 2014-01-07 20:55:44 följande:
    Skulle inte sälja min kropp. Kanske om mina barn var hotade men inte för pengar i sig...
    Säljer din kropp gör du om om du donerar till experiment efter din död. Om du säljer en  tjänst har du din kropp kvar.
  • Fagerlund
    lövet2 skrev 2014-01-07 21:03:39 följande:
    Jag säljer inte sex. Antingen ger jag bort det gratis för att jag vill, eller så låter jag bli. Byta sex mot pengar är helt enkelt inte den jag är ...
    Men det finns ändå mycket annat du kan tänka dig att byta mot pengar.
  • Fagerlund
    lövet2 skrev 2014-01-07 22:18:36 följande:
    Japp! Det där är en fråga om principer och integritet.
    Du har en grym syn på prostitution. Totalt fördömande.
  • Fagerlund
    Järnlady skrev 2014-01-08 04:00:04 följande:
    Min kropp är inte till salu oavsett summa. Jag vill kunna se mig i spegeln utan att känna självförakt och ångest. Pengar är bra till mycket men det går inte att köpa psykiskt välmående och självrespekt så valet att avstå är enkelt. Om det däremot kunde hindra att någon som betyder mycket för mig kom till skada skulle saken hamna i ett annat ljus.
    Du skulle aldrig kunna tänka dig att jobba med massage, till exempel?
  • Fagerlund
    5by5 skrev 2014-01-08 08:41:05 följande:
    Inte för någon summa! Finns mycket jag inte skulle göra för pengar! Är absolut inte pengakåt.
    Att sluta jobbe för resten av livet är inget du kan tänka dig göra för lite sex?
Svar på tråden Vilken summa skulle du sälja sex för?