• Fagerlund

Vilken summa skulle du sälja sex för?

Anta att du blir erbjuden en summa pengar mot att du ställer upp på ett samlag med en okänd person. Vilken summa tackar du ja för?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken summa skulle du sälja sex för?
  • Mandel
    Arbetsvegan skrev 2014-01-08 09:06:37 följande:
    Du hittar ingen kultur där sex är lika naturlig som att kamma håret. Det finns mer frigjorda kulturer men det är fortfarande något privat. Varför pratar du annars inte öppet om sex och har det på i offentliga miljöer till allmän beskådan?
    För min egen del så har jag inte sex offentligt eftersom det är olagligt och så njuter jag inte av att bli beskådad.
    Sex ute har jag däremot med förhoppningen om att inte bli sedd
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Arbetsvegan
    Mandel skrev 2014-01-08 09:26:00 följande:
    För min egen del så har jag inte sex offentligt eftersom det är olagligt och så njuter jag inte av att bli beskådad.
    Sex ute har jag däremot med förhoppningen om att inte bli sedd
    Precis, det är inte jämställt med vilken annan kroppsdel som helst som tex klippa håret.
  • Furstinna
    LillGris skrev 2014-01-08 08:50:38 följande:
    Jag hade iofs fortsatt jobba även om jag fick en miljard :)

Samma här. Skulle aldrig klara att vara utan jobb.
  • LillGris
    Furstinna skrev 2014-01-08 09:38:46 följande:
    Samma här. Skulle aldrig klara att vara utan jobb.

Nej, jag hade antagligen tyckt det var soft i två-tre månader. Sen.. Not so much.
  • Vitrysk hockeyhjälte

Jag skulle inte sälja sex för mindre än sju.

Count hotfull pastor, sprungen ur kaos.
  • Mandel
    Arbetsvegan skrev 2014-01-08 09:37:40 följande:
    Precis, det är inte jämställt med vilken annan kroppsdel som helst som tex klippa håret.
    Nej, eftersom vi är matade med det ja, men om vi ändrar på det?
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • 5by5
    Fagerlund skrev 2014-01-08 08:43:52 följande:
    Att sluta jobbe för resten av livet är inget du kan tänka dig göra för lite sex?
    Nej jag utbildar mig just nu och vill verkligen jobba med det sen. Finns som sagt massor med saker jag inte skulle göra för pengar. T.ex ha sex, döda någon, skada någon, klappa en spindel, tillverka eller sälja vapen eller droger, äta däggdjur m.m
  • Fagerlund
    5by5 skrev 2014-01-08 10:57:31 följande:
    Nej jag utbildar mig just nu och vill verkligen jobba med det sen. Finns som sagt massor med saker jag inte skulle göra för pengar. T.ex ha sex, döda någon, skada någon, klappa en spindel, tillverka eller sälja vapen eller droger, äta däggdjur m.m
    Oj, du samlar verkligen på fobier.
  • LillGris
    5by5 skrev 2014-01-08 10:57:31 följande:

Så för en miljard skulle du inte äta en skiva bacon? Vet du. det tror jag inte på. Rent hypotetiskt är det lätt att sitta och ha sina principer men om nån kommer med en miljard, som tryggar din, dina barns, dina barnbarns och antagligen dina barnbarns barns framtid så tror jag de flesta kastar principerna ut genom fönstret.
  • 5by5
    Fagerlund skrev 2014-01-08 11:02:28 följande:
    Oj, du samlar verkligen på fobier.
    Fobier? Snarare principer.

Tycker det är sjukt att kunna tänka sig att sälja sig.

Var går gränsen för vad man kan tänka sig att göra för pengar?
Svar på tråden Vilken summa skulle du sälja sex för?