Vilken summa skulle du sälja sex för?
Anta att du blir erbjuden en summa pengar mot att du ställer upp på ett samlag med en okänd person. Vilken summa tackar du ja för?
Anta att du blir erbjuden en summa pengar mot att du ställer upp på ett samlag med en okänd person. Vilken summa tackar du ja för?
Relativt attraktiv person: 1 000 000. Oattraktiv person: 1 000 000 000
För tusen spänn kan jag tänka mig sälja sex till en snygg kvinna!
En ful tjock eller kvinnor som saknar arsle säljer jag mig inte till
Min kropp är inte till salu oavsett summa. Jag vill kunna se mig i spegeln utan att känna självförakt och ångest. Pengar är bra till mycket men det går inte att köpa psykiskt välmående och självrespekt så valet att avstå är enkelt. Om det däremot kunde hindra att någon som betyder mycket för mig kom till skada skulle saken hamna i ett annat ljus.
Hade det varit Robert Redford i "Indecent Proposal" (som han fortfarande såg ut då), så hade jag gjort det gratis!
Annars skulle jag inte sälja min kropp för någon summa i världen, om det inte var en nödsituation. (Typ att det var enda sättet att få beskydd eller mat till mina barn och mig efter en naturkatastrof, som ödelagt alla samhällsfunktioner.) Jag tror nämligen att man skadar sin själ om man gör det.