Inlägg från: 5by5 |Visa alla inlägg
  • 5by5

Vilken summa skulle du sälja sex för?

Inte för någon summa! Finns mycket jag inte skulle göra för pengar! Är absolut inte pengakåt.

• 5by5
    Fagerlund skrev 2014-01-08 08:43:52 följande:
    Att sluta jobbe för resten av livet är inget du kan tänka dig göra för lite sex?
    Nej jag utbildar mig just nu och vill verkligen jobba med det sen. Finns som sagt massor med saker jag inte skulle göra för pengar. T.ex ha sex, döda någon, skada någon, klappa en spindel, tillverka eller sälja vapen eller droger, äta däggdjur m.m
  • 5by5
    Fagerlund skrev 2014-01-08 11:02:28 följande:
    Oj, du samlar verkligen på fobier.
    Fobier? Snarare principer.

Tycker det är sjukt att kunna tänka sig att sälja sig.

Var går gränsen för vad man kan tänka sig att göra för pengar?
  • 5by5

Skulle t.ex aldrig donera ägg för pengar men kanske skulle kunna göra det gratis...

• 5by5
    Fagerlund skrev 2014-01-08 11:14:26 följande:
    Klappa en spindel eller äta ett däggdjur är principer? Du klappar alltså andra djur och äter fåglar?
    Jag äter fiskar men skulle inte äta andra djur för pengar. Skulle inte klappa något djur för pengar. Skulle kännas väldigt mysko om någon erbjöd mig en mille för att klappa en kattunge och därför skulle jag bli oerhört skeptisk och antagligen tacka nej.
  • 5by5
    LillGris skrev 2014-01-08 11:06:02 följande:

Så för en miljard skulle du inte äta en skiva bacon? Vet du. det tror jag inte på. Rent hypotetiskt är det lätt att sitta och ha sina principer men om nån kommer med en miljard, som tryggar din, dina barns, dina barnbarns och antagligen dina barnbarns barns framtid så tror jag de flesta kastar principerna ut genom fönstret.
    Nej så billig är jag inte!
  • 5by5

Kärlek och lycka kan inte köpas för pengar och det är ju det jag skulle förlora. Skulle aldrig stanna hos min man om han sålde sig och han skulle känna lika om jag gjorde det. Därför, nej, jag skulle inte ligga för pengar! Inte som min situation ser ut i dag.

Om jag var ensamstående, utblottad och mina barns liv hängde på det är det ju en annan sak.

• 5by5
    Fagerlund skrev 2014-01-08 23:09:07 följande:
    Din man skulle troligen tycka att du är en idiot som nekar ett knull för en miljard kronor och skilja sig.
    Absolut inte.
Svar på tråden Vilken summa skulle du sälja sex för?