• strandkant

Viktväktarna Online 2014 - Nu kör vi!

Någon annan som kört igång med Viktväktarna Online nu i årsskiftet?
    Jag har 57 kg till min målvikt (är normalviktig om 62 kg, men jag börjar där!) och jag tänker ta mig dit på egen hand. Men jag behöver någon som är lika aktiv och pepp som jag. Detta blir en tråd där vi kan utbyta recept, erfarenheter, gnäll och klagomål.

Vilka är med mig? Nu kör vi! Skrattande

• Svar på tråden Viktväktarna Online 2014 - Nu kör vi!
  • fatimahayek

Hej Cornelia,
     Jag har hört att Acaibär är en väldigt bra metod att gå ner med och jag tror du kan lyckas väldigt bra med det. Synefrin har jag tidigare använt och det är ett jättebra bantningspiller så att gå ner i vikt kommer inte att bli ett problem om det finns en kombination av de två i ett piller.

• Ly75

Kanske en dum fråga, men är det bra för kroppen att gå ner så mycket så snabbt? Tycker alltid jag fått höra att man då riskerar att bla tappa håret och att huden kan bli hängig och slapp då den inte "hinner med" att dra ihop sig?!

• Pyret 85

Trodde detta var en tråd för vv-online och inte för bantningspiller!

• TouchOfRed
    Pyret 85 skrev 2014-11-17 08:10:57 följande:

Trodde detta var en tråd för vv-online och inte för bantningspiller!

Ja, eller hur!? Vi är ju med i denna tråden för att gå ned i vikt på et hälsosamt sätt och behålla vikten, inte för att äta bantningspiller...!
    Mitt paranoida jag säger att ni 3 som rekommenderat pillret jobbar ihop och bara gör reklam för bantningspiller...har jag fel?
  • Pyret 85

Magsjuka och födelsedag idag. Vilket gjort att jag inte räknat. Bara varit glad att jag kunnat äta nu ikväll. Vi får se vad vågen visar imorgon.

• scorpiontjejen
    Pyret 85 skrev 2014-11-17 22:28:53 följande:

Magsjuka och födelsedag idag. Vilket gjort att jag inte räknat. Bara varit glad att jag kunnat äta nu ikväll. Vi får se vad vågen visar imorgon.

Men stackare där... hoppas du blir bättre snart!
  • Ly75

Måste erkänna att jag tyckte att Cornelias inlägg kändes som ett reklaminlägg...

Pyret85 - huga, magsjuka är ingen höjdare, krya på dig! Och grattis i efterskott :)

Svar på tråden Viktväktarna Online 2014 - Nu kör vi!