• strandkant

Viktväktarna Online 2014 - Nu kör vi!

Någon annan som kört igång med Viktväktarna Online nu i årsskiftet?
    Jag har 57 kg till min målvikt (är normalviktig om 62 kg, men jag börjar där!) och jag tänker ta mig dit på egen hand. Men jag behöver någon som är lika aktiv och pepp som jag. Detta blir en tråd där vi kan utbyta recept, erfarenheter, gnäll och klagomål.

Vilka är med mig? Nu kör vi! Skrattande

• Svar på tråden Viktväktarna Online 2014 - Nu kör vi!
  • Lovisa09
    scorpiontjejen skrev 2014-11-25 19:54:30 följande:

Då var vägningsdagen här och domen blidde bra även fast jag ätit massa gott i helgen. -0.8 kg och i och med det resultatet så har jag nått mina -11 kg som jag hade satt upp som mål till julen. Woho! Tur det finns veckobonus btw!

Nu är det bara att kämpa vidare nedåt! Har ju ändå fram tills jul som jag ska fortsätta "stenhårt"..Sen till julen ska jag äta av allt gott, MEN försöka äta med måtta.. lättare sagt än gjort kanske.. men man har ju ingen lust att gå upp kilona man lyckats gå ner! 

Går det bra för er alla?!

Härligt jobbat.!!!! Här är det tre kg kvar till målet så 5 kg är väck på drygt en månad. VV funkar finfint:)
  • Pyret 85
    scorpiontjejen skrev 2014-11-25 19:54:30 följande:

Då var vägningsdagen här och domen blidde bra även fast jag ätit massa gott i helgen. -0.8 kg och i och med det resultatet så har jag nått mina -11 kg som jag hade satt upp som mål till julen. Woho! Tur det finns veckobonus btw!

Nu är det bara att kämpa vidare nedåt! Har ju ändå fram tills jul som jag ska fortsätta "stenhårt"..Sen till julen ska jag äta av allt gott, MEN försöka äta med måtta.. lättare sagt än gjort kanske.. men man har ju ingen lust att gå upp kilona man lyckats gå ner! 

Går det bra för er alla?!

Grattis till målet! Jag har 3,8 kg kvar till mitt julmål och jag hoppas jag klarar det. Blev -0,8 kg denna veckan.
  • Ly75

Bra jobbat hörrni! Solig Jag har själv lagt VV på hyllan senaste veckorna pga olika omständigheter. Men nu känner jag mig redo att kavla upp ärmarna igen! Har tyvärr gått upp några kilo då jag fullkomligt har strunta i vad jag stoppat i mig närhelst under dygnets alla timmar. Men nu ska det bli ordning på torpet igen!

• scorpiontjejen

The magic nuber again. -0,8 kg! Totalt -11,9 kg. Är så glad att det flyter på nedåt. Har på fleeeera flera år aldrig lyckats gå ner så här bra!

• TouchOfRed

Bra jobbat scorpiontjejen! VV är ju helt fantastiskt! Skrattande

Pyret 85; kämpa på och ge inte upp! +0,3 är bara en liten minimal motgång i det stora hela, fokusera framåt, nästa vecka har du säkert gått ned den vikten plus lite till! {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Viktväktarna Online 2014 - Nu kör vi!