• strandkant

Viktväktarna Online 2014 - Nu kör vi!

Någon annan som kört igång med Viktväktarna Online nu i årsskiftet?
    Jag har 57 kg till min målvikt (är normalviktig om 62 kg, men jag börjar där!) och jag tänker ta mig dit på egen hand. Men jag behöver någon som är lika aktiv och pepp som jag. Detta blir en tråd där vi kan utbyta recept, erfarenheter, gnäll och klagomål.

Vilka är med mig? Nu kör vi! Skrattande

• Svar på tråden Viktväktarna Online 2014 - Nu kör vi!
  • scorpiontjejen

Jag tror inte jag kommer gå ner nå mycket denna vecka. Har inte fuskat. Och kommer inte göra det heller.. men tror ändå att farten på viktminskandet börjar sakta av nu.... 

Hur går det för er andra nu i helgen?

• Pyret 85

Hos mig blev det pizza och bio med snacks i lördags (planerat sen länge). Blev inte så mkt ner, endast 0,3kg men blev inte upp iaf.

• scorpiontjejen
    Pyret 85 skrev 2014-11-11 20:21:43 följande:

Hos mig blev det pizza och bio med snacks i lördags (planerat sen länge). Blev inte så mkt ner, endast 0,3kg men blev inte upp iaf.

Vad gott!
    Vill också gotta till med pizza nån dag!

Jag gick banne mig ner ytterligare 1 kg. Det trodde jag inte. -9 kg nu! Snart har jag nått det målet jag ville nå innan julen. 

Blir rätt mycket frukt och morötter när sötsuget slår till. Funkar utmärkt!
    http://www.traningsperiodaren.blogspot.som
  • Ly75

På grund av några jobbiga grejer i privatlivet har jag inte brytt mig om att leva efter "vv-reglerna" senaste veckan. Givet visade det sig på vägen med, har gått upp. Inte hela världen, men jag ska snart ta tag i detta igen. Vill nå målvikten innan julen jag med och jag har inte SÅ mycket kvar, så jag känner ingen stress.

• Pyret 85

Jag fick nån knäpp innan och tänkte: äsch jag struntar i att räkna idag. Så har ätit ganska fritt under dagen. Nu precis tog jag mig själv i kragen och räknade ihop allt jag ätit och det var inte så farligt som jag trodde det skulle vara. Drar alltid AP före VB och har fortfarande 2 AP kvar. Så vill jag lyxa mer denna veckan är det bäst jag rör mig!!!

• TouchOfRed

Vägde  igår, -0,4 kg! Tjoho vad kul med minus igen! Totat -4,4 kg nu och jag väger under 75! Så glad! Solig

• Lovisa09

Har nu varit med i fyra veckor och gått ner från 68 till 64 kg. Så jäkla gött!!! Fyra kg kvar sen är jag i mål!!! Så skönt med något som fungerar:)

Svar på tråden Viktväktarna Online 2014 - Nu kör vi!