scorpiontjejen skrev 2014-10-27 10:23:29 följande:
Ja men minus 0,4 kg är ju alltid nåt. Det är iaf inte plus
.
Ly75 skrev 2014-10-26 08:14:33 följande:
Hej hej!
Joinar er här då jag gick med i VV för några dagar sedan. Har kört VV tidigare och blev då av med närmare 15 kilo på tre månader, så jag hoppas på fint resultat den här gången med. Dock får jag kämpa då jag har svårt att säga nej till socker och älskar att baka... Vill gå ner mina sista gravidkilon samt några till som jag borde ha jagat bort för länge sen.
Tänkte höra om någon av er vet om det finns någon färdig veckomatsedel med tillhörande inköpslista som man kan använda när man är i uppstarten av VV? När jag körde förra gången fick jag det för en treveckorsperiod, Mycket bra sätt att snabbt komma in i det hela på!
På återhörande!
Pst, hej scorpiontjej, kul se dig här :)
Hehe, ser man på, finns du här med
Kul att du hittade till den här tråden. Håller med dig om det där med socker, svårt att tacka nej när nån bjuder och baka är ju lite för kul....
Jag kan ju bara säga att jag slarvade big time i helgen, MEEEEN, fyllde år och har inte velat tänka på pointsen då, får skylla mig själv när jag ställer mig på vågen i morgon.. Och den där vågen jag har hemma, den funkar ju lite som den vill själv.. visar olika resultat på samma ställen hemma och flyttar jag på den så kommer ett tredje nytt tal, huvva... what to believe?!?!
Fyller man år tycker jag att man får släppa lite på pointsen, absolut! Ja, det där med vågar kan ju vara ett litet aber. Min våg visar inte heller alltid exakt samma. Men jag försöker däremot väga mig vid samma tidpunkt på dygnet. För jag brukar ofta väga mindre på morgonen än på kvällen.
Apropå kvällstid. När jag var med i vv förra gången fick man inte äta efter kl 18, är det fortfarande så? Hittar ingen info om det...