• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • Vikkan333
    carro90 skrev 2014-07-03 06:34:54 följande:

Plussade i tisdagskväll (25 mlU/ml) på bim-5! Solig tog ett cb idag o där blev ett tydligt + !! (50 mlU/ml) så de blir starkare snabbt! Skrattande

Stort grattis!! :)
  • Zora

Hejsan! Ny i den här tråden. Har tempat ganska länge och använt ff till och från. Behöver lite hjälp att tyda mina diagram. Det som jag postar nedan är denna månad (om jag nu lyckas få in den)

[url=www.fertilityfriend.com/home/1b0da7][img]www.fertilityfriend.com/home/1b0da7/thumb.png[/img]

My Ovulation Chart[/url]

FF kommer ju tala om när ägglossningen var, men kan man se redan nu när den var/är? Är inte så bra på att tyda diagrammen. Av olika anledningar blev det bara mys en dag nu runt äl, så chansen att det blir något är väl ganska obefintlig antar jag..

• Zora

Äh! Blev ingen bild... Hur gör man för att få in en bild? Går att klicka på första länken så kommer diagrammet upp

• Vikkan333

Wiiii! Jag kan inte tro det!!! Doppade stickan men såg inget på engång, nähä... Tittade tillbaka efter ngr sek och där var det! HELT oväntat, jag som trodde att jag inte hade ngn äl denna månad!

• Cina01
    Vikkan333 skrev 2014-07-07 14:48:51 följande:

Wiiii! Jag kan inte tro det!!! Doppade stickan men såg inget på engång, nähä... Tittade tillbaka efter ngr sek och där var det! HELT oväntat, jag som trodde att jag inte hade ngn äl denna månad! phpyrxjo501906.jpg

Åh, grattis! Vad roligt!!
  • Reflexen

Hej o välkommen Zora!

Jag kan tyvärr inte se bilderna, då kan inte tycka till nåt om dem. Jag brukade se min temphöjning ganska lätt, sen var det bara att vänta tre dagar innan ff satte ut krysset. Jag hade också tydliga ÄL-flytningar o värk, så det var ju lätt att lista ut att ÄL borde ske i dagarna

Svar på tråden Tempar/Fertility friend