• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • Vikkan333
    Murrmys skrev 2014-07-01 05:11:39 följande:

:)

php4Wx5zm90869.jpg

Wohooo, grattis! Tänkte på dig och att jag inte varit på fl på länge. Stort grattis till er !
  • Vikkan333

BIM på måndag men jag tror inte det tog sig denna månad. Hade inte alls lika ont vid äl och fick aldrig ett riktigt utslag på älstickan.

• Murrmys

Tack :)

Håller tummarna för dig...

Vikkan333 skrev 2014-07-02 07:38:59 följande:

Wohooo, grattis! Tänkte på dig och att jag inte varit på fl på länge. Stort grattis till er !

• carro90

Plussade i tisdagskväll (25 mlU/ml) på bim-5! Solig tog ett cb idag o där blev ett tydligt + !! (50 mlU/ml) så de blir starkare snabbt! Skrattande

• Reflexen

Tjoho! Stort grattis, Carro!!

Vad fantastiskt, på första ÄL!? Vilken tur att du fick hjälp m pergo, riktigt bra utdelning på det gynbesöket!!

• Lantlollan
    carro90 skrev 2014-07-03 06:34:54 följande:

Plussade i tisdagskväll (25 mlU/ml) på bim-5! Solig tog ett cb idag o där blev ett tydligt + !! (50 mlU/ml) så de blir starkare snabbt! Skrattande

Vilken utdelning, HURRAAAAA!!! Grattis!!!
  • carro90
    Reflexen skrev 2014-07-03 06:53:31 följande:

Tjoho! Stort grattis, Carro!!

Vad fantastiskt, på första ÄL!? Vilken tur att du fick hjälp m pergo, riktigt bra utdelning på det gynbesöket!!

Lantlollan skrev 2014-07-03 18:27:05 följande:
    Vilken utdelning, HURRAAAAA!!! Grattis!!!

tack båda två! Ja, först ägglossning så det va ett lyckat gyn-besök! Kan fortfarande inte förstå att det är sant, inskrivning nästa vecka Solig  Men hade det inte varit för att jag tempade så hade det nog tagit längre tid innan jag sett att jag aldrig hade någon ägglossning. Tur att man hittade FF, lite tråkigt att jag har 277 dagar kvar på mitt VIP. Tog ett år för att jag trodde att detta skulle ta tid! ;) 

• Reflexen

Haha, Carro! Det var väl typiskt med vip-medlemskapet! Har du möjlighet att pausa det under graviditet?

Jag är så snål av mig, använde bara gratisvarianten. Tyckte den räckte bra.

• carro90
    Reflexen skrev 2014-07-04 00:31:20 följande:

Haha, Carro! Det var väl typiskt med vip-medlemskapet! Har du möjlighet att pausa det under graviditet?

Jag är så snål av mig, använde bara gratisvarianten. Tyckte den räckte bra.

Ja det ä lite ironiskt i all glädje! Ska kontakta ff o fråga om man kan pausa det eller kanske ge bort det till någon dom.behöver det bättre :)
  • Vikkan333

Dag 31 idag, brukar ha en cykel på 30 dagar me. Jag tror inte det lyckats ändå, kände ju inget speciellt vid äl plus lite molvärk idag så tanten är nog på ingång.

Svar på tråden Tempar/Fertility friend