• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • Vikkan333

Tror jag spar lite till faktiskt. Om jag kan. ;)

Reflexen skrev 2014-05-31 17:50:01 följande:
    Tack snälla! Hoppas att du också får ditt plus nu

Ska du testa imorgon?

• Vikkan333

Ja men det är svåååårt. Tanken att testa kommer flera gånger per dag ju! Låg precis och tänkte att jag skulle testa imorgon men nu hjälpte dina ord. Ska försöka hålla mig. Vore roligt att få fortsatt hög temp och sen testa plus. Men tråkigt lm mensen kommer och jag aldrig hinner testa

Reflexen skrev 2014-06-01 23:06:10 följande:
    Håller tummarna för dig, Vikkan! Smart att du väntar m att testa ett tag!

• Vikkan333
    Reflexen skrev 2014-06-02 00:34:14 följande:
    Jag kollade, såklart! smile5.gif Jag tror det borde bli kring 6 feb.
    Härligt!
  • Vikkan333

Min kurva ser oroväckande ut idag eftersom att tempen sjönk, men jag vet ju att lör sön tog jag den mkt senare och det är därför den var högre då. Sen föreslår FF att jag har en möjlig trifasiskkurva och hoppas såklart att det är för att ägget fäste. Bara någon dag kvar nu...

• Reflexen

Oh, jag hoppas verkligen att du får positivt resultat sen! Hur känns symptomen, är de kvar?

• Vikkan333
    Reflexen skrev 2014-06-02 06:20:55 följande:
    Oh, jag hoppas verkligen att du får positivt resultat sen! Hur känns symptomen, är de kvar?
    Molvärk till och från, ömma bröst och ett svagt svagt illamående när det är väldigt längesedan jag åt. Men det kan ju vara inbillning å...
    Men om jag jämför min kurva nu mot den 2008 när jag inte var gav så ser det ju lovande ut, den kurvan gick tempen neråt flera dagar innan mens. MEN mycket kan ju förändras efter en graviditet och 5 år...
  • Vikkan333

Oh här är det ovanligt spännande... Vaknade lite förkyld och helt torr i munnen- sovit med öppen mun. Tempen visar 0.2 lägre än vad den borde... Mensen på G? Tog tempen igen efter att jag varit vaken 20 min och då är den på "rätt" igen men jag vet inte... Blir helt enkelt att hoppas på det bästa men förbereda på det värsta. Annars så såg jag igår att jag fått tydligare ådror på brösten. Men det kanske man får vid mens också?!

Svar på tråden Tempar/Fertility friend