• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • Reflexen
    Reflexen skrev 2014-05-26 06:55:29 följande:
    Idag åter 0,1 grad högre temp än vanligt o lite molvärk. ÄL+10 idag, brukar ha 10-11 dagars lutealfas, så det kan mycket väl vara mens på g.

Och idag åter på normal Lutealfas-temp, jisses vad det hoppar!

Känns bekant i magen, så mensen väntas nog inom kort.
  • Vikkan333
    Reflexen skrev 2014-05-27 16:45:24 följande:

Och idag åter på normal Lutealfas-temp, jisses vad det hoppar! smile5.gif
    Känns bekant i magen, så mensen väntas nog inom kort.
    Håller tummarna att den inte kommer!
  • Reflexen

Normal lutealfastemp här, ingen mens trots mensvärk igår. ÄL+12 tror jag, bim idag...

Hur går det för dig, Vikkan? Närmar du dig bim?

• Vikkan333

Ooohh spännande!

Idag har jag varit illamående när jag gått för länge utan mat, frusen, vaknat tre nätter i rad vid 4 och varit kissnödig. Så om jag inte är gravid så har jag väl urinvägsinfektion(men jag tror på det första). Äl +7 idag.

Reflexen skrev 2014-05-28 09:28:24 följande:
    Normal lutealfastemp här, ingen mens trots mensvärk igår. ÄL+12 tror jag, bim idag...

• Vikkan333

När tänker du testa?!

Reflexen skrev 2014-05-28 09:28:24 följande:

• Reflexen
    Vikkan333 skrev 2014-05-28 20:09:35 följande:
    När tänker du testa?!

Det låter ju onekligen som att du har finfina graviditetssymptom! hoppas hoppas det är så!

Jag testar kanske imorgon om inte mensen dykt upp innan dess. Molvärken är precis som innan mens, så är inte så hoppfull..., men ingen blödning ännu!
  • Vikkan333

Håller tummarna stenhårt!

Reflexen skrev 2014-05-28 20:18:43 följande:
    Det låter ju onekligen som att du har finfina graviditetssymptom! hoppas hoppas det är så!

Jag testar kanske imorgon om inte mensen dykt upp innan dess. Molvärken är precis som innan mens, så är inte så hoppfull..., men ingen blödning ännu!

• Reflexen
    Vikkan333 skrev 2014-05-28 20:09:35 följande:
    När tänker du testa?!

Nu har jag testat. Det såg väldigt negativt ut först, fast om jag kikar riktigt noga kan där vara ett andra streck. Det är inte tydligt alls, så kan vara inbillning/spök. Men det kom inom tiden o är lika brett som kontrollstrecket iaf! Färgen är svår att avgöra.

Jag väntar väl några dagar o tar nytt test ifall mensen inte kommer.

Idag lutealfastemp +0,1, så tempen håller sig uppe fortf. Min kurva ser väldigt rolig ut
  • Vikkan333
    Reflexen skrev 2014-05-29 05:38:42 följande:

Nu har jag testat. smile1.gif Det såg väldigt negativt ut först, fast om jag kikar riktigt noga kan där vara ett andra streck. Det är inte tydligt alls, så kan vara inbillning/spök. Men det kom inom tiden o är lika brett som kontrollstrecket iaf! Färgen är svår att avgöra. smile5.gif
    Jag väntar väl några dagar o tar nytt test ifall mensen inte kommer.
    Idag lutealfastemp +0,1, så tempen håller sig uppe fortf. Min kurva ser väldigt rolig ut smile2.gif
    Wohooo, men vad roligt!!! Låter ju superbra! Kanske du bjuder på en bild nästa gång?!
  • Reflexen

[quote=73332731][quote-nick]Vikkan333 skrev 2014-05-29 05:42:07 följande:[/Kanske du bjuder på en bild nästa gång?! [/quote]

Haha, jag får väl börja kolla hur man lägger in bilder

Hur lång lutealfas har du? Är det bim snart? Min är ju kort, 10-11 dagar, så jag tänker inte stressa upp mig i onödan. Är på ÄL+12/bim+1.

Håller tummarna för dig!

Svar på tråden Tempar/Fertility friend