• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • Reflexen
    Vikkan333 skrev 2014-06-03 10:47:27 följande:
    Mer molvärk, kollar trosorna stup i kvarten...

Hur har det gått?
  • Vikkan333

Tempen steg tillbaka idag +0.1 (sovit m stängd mun). Äl +14 idag testar på tors/fre om den ff är hög då. Molar ganska mkt i magen idag, hoppas det är ngt positivt...

Hur känner du dig Reflexen?

• Reflexen

Jag mår som vanligt, bara molvärk morgon o kväll som skvallrar om att ngt är annorlunda.

Skönt att tempen steg igen, håller tummarna för positivt resultat i slutet på veckan!!!

• Murrmys

Hänger på här! Tempade när jag blev gravid med sonen för 5 år sen och nu är det dags igen! Första försöket denna månad blev inget vidare, mens nu så sen kör vi :)

Var tempat ni? Jag kör vaginalt, men hur gör jag när jag har mens? Kommer inte ihåg från förra gången :)

• Vikkan333
    Murrmys skrev 2014-06-04 22:26:49 följande:
    Hänger på här! Tempade när jag blev gravid med sonen för 5 år sen och nu är det dags igen! Första försöket denna månad blev inget vidare, mens nu så sen kör vi :)

Var tempat ni? Jag kör vaginalt, men hur gör jag när jag har mens? Kommer inte ihåg från förra gången :)
    Hej och välkommen!
    Oj det var en superbra fråga och jag har ingen aning... Kanske står på FF hemsida?

Jag tempade också för 5 år sedan... kanske vi stötte på varandra då. När hade du BF med honom?
  • Murrmys

Jag hade bf 3/2-10 men han kom 20/2-10 ;)

Vet att ÄL då var 14:e maj och det hade kunnat bli en vecka tidigare men då blev det inget, få se om det blir en marsbebis istället :)

Du då? När är ditt barn fött? Var ligger du i cykeln nu? :)

Vikkan333 skrev 2014-06-05 05:25:13 följande:
    Hej och välkommen!

Oj det var en superbra fråga och jag har ingen aning... Kanske står på FF hemsida?

Jag tempade också för 5 år sedan... kanske vi stötte på varandra då. När hade du BF med honom?

• Vikkan333
    Murrmys skrev 2014-06-05 05:55:21 följande:
    Jag hade bf 3/2-10 men han kom 20/2-10 ;)

Vet att ÄL då var 14:e maj och det hade kunnat bli en vecka tidigare men då blev det inget, få se om det blir en marsbebis istället :)

Du då? När är ditt barn fött? Var ligger du i cykeln nu? :)

Jag måste vara helt snurrig, hehe, min pojk är ju född typ 5 år sedan och då tempade jag ju inte. =)

Har två pojkar -06 och -08, är på äl +15 idag och testar kanske ikväll. Vill ju att maken ska få vara med och just nu sover han.
    Här molar det på i magen så jag känner mig relativt säker på att det tagit sig men innan senaste pojken vart till var jag också säker och det visade sig vara fel, så jag vet inte hur mkt jag kan lita på mig själv. Skulle hellre se att tempen dippade än att få ett minus. :_D

• Murrmys

Åh men då håller jag tummarna!!!

Vikkan333 skrev 2014-06-05 06:10:41 följande:
    Jag måste vara helt snurrig, hehe, min pojk är ju född typ 5 år sedan och då tempade jag ju inte. =)Har två pojkar -06 och -08, är på äl +15 idag och testar kanske ikväll. Vill ju att maken ska få vara med och just nu sover han.

Här molar det på i magen så jag känner mig relativt säker på att det tagit sig men innan senaste pojken vart till var jag också säker och det visade sig vara fel, så jag vet inte hur mkt jag kan lita på mig själv. Skulle hellre se att tempen dippade än att få ett minus. :_D

• Murrmys

Åh men då håller jag tummarna!!!

Vikkan333 skrev 2014-06-05 06:10:41 följande:
    Jag måste vara helt snurrig, hehe, min pojk är ju född typ 5 år sedan och då tempade jag ju inte. =)Har två pojkar -06 och -08, är på äl +15 idag och testar kanske ikväll. Vill ju att maken ska få vara med och just nu sover han.

Svar på tråden Tempar/Fertility friend