• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • babytjejen

Herre gud!!!! Kan knappt tro det....efter 3 år är det äntligen dags för syskon!! Hoppas hoppas den vill stanna nu :)

Får ringa imorgon o avboka både spolning o spermatest :) :) :)
  • stragge
    babytjejen skrev 2018-03-11 20:09:02 följande:

Herre gud!!!! Kan knappt tro det....efter 3 år är det äntligen dags för syskon!! Hoppas hoppas den vill stanna nu :)

Åh stort stort grattis !! :D
  • Erla

Men wow!! Stort grattis till er! :D
  • Symetrical

Hurra! Stort grattis till det efterlängtade plusset! Känns alltid lite extra i hjärtat när det är någon man följt länge, för att inte tala om någon som kämpat med viktnedgång för att nå sitt mål! Du är så värd detta! <3
  • babytjejen

Tack allihopa....känns fortfarande overkligt. Åkte iväg igårkväll o köpte ett digitalt bara så jag kunde se orden o veckorna förstås...om tre veckor kommer mamma på besök så tänkte berätta då även om det är tidigt men vill inte vänta till i sommar o vill gärna berätta ansikte mot ansikte. Känns skönt att ha något positivt att berätta efter en tuff tid då vi förlorade min pappa för lite mer än ett år sedan...

Går allt som det ska tittar den ut i november :)

• babytjejen

Hejsan...känns fortfarande lite overkligt att vi verkligen lyckats plussa. När jag tog testet i söndags så förväntade jag mig absolut inte ett plus...tog det mest för att visa att mensen var på väg så jag skulle slippa få upp förhoppningarna...men så såg jag att det blev ett plus...blev helt skakis i kroppen, trodde inte jag skulle reagera så starkt på ett plus. Var så övertygad att vi aldrig skulle lyckas..

Håller tummarna för er som väntar på pluset, hoppas min tur smittar av sig till er alla...

• Jeex
    SofiaS95 skrev 2018-03-09 21:15:19 följande:

Nyfiken hej! Hur går det för dig Jeex? När har du nästa BIM? Vi kör nytt försök om en veckan ungefär :)

Jo den här månaden har vi lagt det lite på is. Det har vart så mycket med flytt och en skadad häst så har varken tempat eller vart inne här sen senaste mensen. Vi myser på som vanligt men vi har egentligen ingen koll på när själva äl sker denna månaden, utan händer det så händer det. Annars är vi på igen nästa månad med temp och allt vad det innebär :) Nästa BIM är 29/3.

Hur går allt för dig ? :)
  • FrökenE1985
    babytjejen skrev 2018-03-12 08:32:42 följande:

Tack allihopa....känns fortfarande overkligt. Åkte iväg igårkväll o köpte ett digitalt bara så jag kunde se orden o veckorna förstås...om tre veckor kommer mamma på besök så tänkte berätta då även om det är tidigt men vill inte vänta till i sommar o vill gärna berätta ansikte mot ansikte. Känns skönt att ha något positivt att berätta efter en tuff tid då vi förlorade min pappa för lite mer än ett år sedan...

Går allt som det ska tittar den ut i november :)

Länge sedan jag skrivit här inne men dig har jag ju sett kämpa så länge så vill bara säga stort stort GRATTIS till dig!

Så härligt att se när personer man tidigare följt äntligen får sina efterlängtade plus! <3
  • SofiaS95
    Jeex skrev 2018-03-14 21:40:03 följande:

Jo den här månaden har vi lagt det lite på is. Det har vart så mycket med flytt och en skadad häst så har varken tempat eller vart inne här sen senaste mensen. Vi myser på som vanligt men vi har egentligen ingen koll på när själva äl sker denna månaden, utan händer det så händer det. Annars är vi på igen nästa månad med temp och allt vad det innebär :) Nästa BIM är 29/3.

Hur går allt för dig ? :)

Okej förstår att det kan bli för mycket. Hoppas ändå att ni lyckas denna månad. Jag har nästa bim 3/4 så vi kör på :)
Svar på tråden Tempar/Fertility friend