• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • saijda
    ensamärstark skrev 2018-04-15 08:45:59 följande:

Det ser inte ut som äl varit ännu..

Jag såg att jag hade glömt lägga in en dag i denna app men inte i andra och nu räknades ÄL ut. Bifogar bilder. :0
  • saijda
    saijda skrev 2018-04-15 10:13:35 följande:

Jag såg att jag hade glömt lägga in en dag i denna app men inte i andra och nu räknades ÄL ut. Bifogar bilder. :0

• Natttis

Blev ingen bäbis nu kur 3 på letrozol träna varje vardag varannan helg. Så hoppas vi på bäbis om någon månad igen.

• babytjejen

Då var jag tillbaka här...imorse fick jag ett uteblivet missfall bekräftat o ska börja ta cytotec imorgon för att komma igång med missfallet. Både jag o mannen är förkrossade just nu...livet känns inte bra just nu....

• Natttis
    babytjejen skrev 2018-04-16 10:59:03 följande:

Då var jag tillbaka här...imorse fick jag ett uteblivet missfall bekräftat o ska börja ta cytotec imorgon för att komma igång med missfallet. Både jag o mannen är förkrossade just nu...livet känns inte bra just nu....

Jag beklagar missfallet det var tråkigt att höra.
  • saijda
    babytjejen skrev 2018-04-16 10:59:03 följande:

Jag beklagar verkligen missfallet, vet hur det känns :( hade själv ett i januari...
  • saijda

Gröna är förra cykeln där mensen dök upp och den lila är nuvarande cykeln. Tempökningen efter ÄL (lila cykeln) är nästintill exakt likadan som det var förra gången jag plussade. Får se om den stiger mer dessa dagar, 8 dagar kvar tills BIM :0
  • saijda

Godmorgon, imorse så kändes brösten lite mindre spända, men det fortsätter att dra i ljumskarna och strålar ner mot benet, illamående, öm i höfterna/ländryggen samt brännande känsla/molvärk till och från i magen. Dock så sjönk tempen idag till 36.7 grader. I för sig så var jag dum och tog aldrig den när jag vaknade vid 4:30 utan nu strax efter 6 :(

Dessutom så säger WomanLog att jag hade ÄL den 11/4 och BIM 23/4 medan fertility friend säger ÄL den 12/4 och BIM 25/4. Vet inte vilken jag ska utgå ifrån :(

• babytjejen

Köpt digitala test idag för att se om hormonerna försvunnit något på en vecka...tog ett ältest imorse som blev starkt på kortaste tid någonsin så vet ju att det finns mkt gravidhormoner kvar. Vill se om det är +3 el om det sjunkit..hoppas ju att det sjunkit något iallafall...vill bara att det ska bli negativt o att jag slutar blöda snart (blöder väldigt lite) så vi kan börja köra igen!!

• babytjejen

Gått ner till 2-3 veckor så hormonerna har ju inte sjunkit avsevärt mer :( så kommer nog ta en bra stund innan vi kan försöka igen. Enda gången man blir besviken när testet visar gravid :/

Svar på tråden Tempar/Fertility friend