• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • saijda

Godmorgon, misstänker att mensen kom igår på ÄL+9 men tycker det låter så skumt att den helt plötsligt kom fyra dagar innan BIM :0 min svägerska tror att det var en nidblödning eller genombrottsblödning då det kom tidigare och det varken känns eller ser ut (ursäkta!) som att mensen kom. Däremot så dippade tempen, men jag får avvakta och se :(( någon som har varit med om detta?

• Natttis

Va skönt att det såg bra ut när jag va hos barnmorskan och kollade om jag snart skulle ha ägglossning. Och hon såg en stor och fin på högersidan. Som var moget vilken dag som helst kan jag ha ägglossning. Så 2 maj ska jag ta ett blodprov som ser om jag haft ägglossning eller inte. Tredje gången gillt jag hoppas och ber att vi nu blir gravida jag börjar tappa hoppet på en graviditet.

• babytjejen

Frustrerande att bara kunna vänta...tror mina hormoner är sega att gå ur kroppen...vill ju bara köra på igen!!

• saijda

Igår slutade mini blödningen helt tvärt. Har bara blött vid ansträngning och vid toalettbesök. Hade ingen vanlig mensvärk, inte blött som vid mens och det varit rosaaktigt blandat med flytningar (ber om ursäkt men också klibbigt), gissar på antingen nidblödning eller genombrottsblödning :0

Illamåendet har inte avtagit och extrem trötthet samt kissnödig hela tiden.. ska våga ta ett test idag. Men ville fråga om någon känner igen sig?

• Mimipig

Är det någon som vet hur man sätter ut ÄL manuellt i ff. Det lär finnas en override-funktion. Var? Hur? Jag vet att ff satt fel och vill korrigera.

• FrökenE1985
    Mimipig skrev 2018-04-26 12:46:28 följande:

Är det någon som vet hur man sätter ut ÄL manuellt i ff. Det lär finnas en override-funktion. Var? Hur? Jag vet att ff satt fel och vill korrigera.

Här fixar du det.

• FrökenE1985
    Mimipig skrev 2018-04-26 12:46:28 följande:

Bilden verkade inte visas. Provar igen.

• Mimipig
    babytjejen skrev 2018-04-16 10:59:03 följande:

Då var jag tillbaka här...imorse fick jag ett uteblivet missfall bekräftat o ska börja ta cytotec imorgon för att komma igång med missfallet. Både jag o mannen är förkrossade just nu...livet känns inte bra just nu....

Jag beklagar. Fick också missfall i februari.
  • Mimipig
    FrökenE1985 skrev 2018-04-26 15:13:30 följande:

Bilden verkade inte visas. Provar igen.

Stort tack! Ff är bra, men något tekniskt komplicerad att förstå ibland...
  • babytjejen
    Mimipig skrev 2018-04-26 15:33:44 följande:

Jag beklagar. Fick också missfall i februari.

Är nu den sega väntan på att kroppen ska få ut hormonerna så vi kan försöka igen...vill ju bara köra igång igen ju!!
Svar på tråden Tempar/Fertility friend