• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • SofiaS95
    Jeex skrev 2018-04-03 12:11:12 följande:

Har inte mätt på ett tag nu, så vet ej hur tempen ser ut.

Låter ju konstigt...man hoppas ju att du är gravid!
  • Erla
    Jeex skrev 2018-04-03 12:11:12 följande:

Har inte mätt på ett tag nu, så vet ej hur tempen ser ut.

Kanske försenad än och därmed också försenad mens, alternativt utebliven äl då. Hoppas dock på graviditet, men 5 dagar efter BIM bör ett plus dykt upp.
  • Jeex
    SofiaS95 skrev 2018-04-03 14:37:13 följande:

Låter ju konstigt...man hoppas ju att du är gravid!

Ja det är allt bra konstigt. Men tycker nog allt att min kropp har betett sig lite konstigt sedan mitt x så det är nog dags att kolla upp så allt stämmer.

Läste att du hade fått din mens. Gud så tråkigt :( Hur känner du dig ?
  • SofiaS95
    Jeex skrev 2018-04-03 21:05:40 följande:

Ja det är allt bra konstigt. Men tycker nog allt att min kropp har betett sig lite konstigt sedan mitt x så det är nog dags att kolla upp så allt stämmer.

Läste att du hade fått din mens. Gud så tråkigt :( Hur känner du dig ?

Haft några dagars paus från FL eftersom det blev så jobbigt då mensen kom. Nu känns det bättre men mott hjärta går snart i bitar av längtan...
  • Jeex
    SofiaS95 skrev 2018-04-06 22:47:26 följande:

Haft några dagars paus från FL eftersom det blev så jobbigt då mensen kom. Nu känns det bättre men mott hjärta går snart i bitar av längtan...

Förstår det. Tror man gör rätt i att ta en paus här ifrån ibland. Håller verkligen mina tummar för att det ska gå vägen för dig snart.
  • Natttis

Nu är jag super förvirrad här trodde jag att jag haft ägglossning men tydligen inte så blä jag förväntar mig en långcykel denna månaden.

• Jeex

Jag känner mig helt knäckt. Denna månaden skulle egentligen vårat barn födas, tyvärr blev det aldrig så. Har varit ledsen och nedstämd större delen av tiden sedan vi gick in i april. Vi har nu kämpat på i närmare åtta månader och har haft sådan otur sedan operationen med utebliven äl och menscykler som diffar allt mellan 28-36 dagar. Vi har ändå så varit positiva och tänkt att det inte är något ovanligt att det kan ta lite tid innan något händer. Men idag, jag kände bara hur allt rasade då en u familjen klämmer ur sig ett ooops vi råkade bli gravida. Jag är säkert en jättehemskt människa som verkligen inte kunde visa någon lycka. Det gjorde bara så jävla ont i mig. Just nu känns allt bara så jävla tungt.

• ensamärstark
    saijda skrev 2018-04-15 00:59:50 följande:

Tror ni att ÄL har varit? Och när i såna fall <3

Det ser inte ut som äl varit ännu..
Svar på tråden Tempar/Fertility friend