• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • Natttis

Jag blir inte klok kan det va så barnmorskan så vilken dag som helst i måndags skulle jag få ägglossning och jag har testat varje dag men ingen ägglossning. Suck.

Om jag har den avancerade inställningen på så har ff appen inte hittat min ägglossning än

Men bytte jag till någon fam detect grej på ff så ser det ut så här

Gud blir inte klock och ska och göra progrestreon test eller hur det stava. Om jag skrivit eller stavat fel så menar jag att dom ska ta ett blodprov som kan se om jag haft ägglossning eller inte.

• Erla
    Natttis skrev 2018-04-27 08:30:30 följande:

Jag blir inte klok kan det va så barnmorskan så vilken dag som helst i måndags skulle jag få ägglossning och jag har testat varje dag men ingen ägglossning. Suck.

Om jag har den avancerade inställningen på så har ff appen inte hittat min ägglossning än

Men bytte jag till någon fam detect grej på ff så ser det ut så här

Gud blir inte klock och ska och göra progrestreon test eller hur det stava. Om jag skrivit eller stavat fel så menar jag att dom ska ta ett blodprov som kan se om jag haft ägglossning eller inte.

Ser ut som att du kan ha börjat testa för sent. Äl ser ju ut att ha skett cd13 :) ibland får man tolka själv.
  • E88

Hej! Jag tänkte hoppa in här igen. Var aktiv 2014 när vi försökte få till nr2. Har nu en son på 6år och en dotter på 3år, och nu längtar vi efter en 3:a.????

• Mimipig
    babytjejen skrev 2018-04-26 17:01:47 följande:

Är nu den sega väntan på att kroppen ska få ut hormonerna så vi kan försöka igen...vill ju bara köra igång igen ju!!

Jag vet hur det känns. I somras tog det låååång tid innan första ÄL dök upp i tredje cykeln efteråt och på 40-dagars cykel. Den här gången var första cykeln 45 dar och jag är osäker på om det blev nån ÄL eller ej. Nu fick jag åtminstone ÄL på andra cykeln efter fm på cd15 och går nu i väntans tider på BIM.
  • Natttis

Bim på måndag hoppas så att det är något då jag 2 dagar i rad känner mig jätte trött på eftermiddagen. Och idag har jag ingen energi och känner mig uppblåst.

• babytjejen
    Mimipig skrev 2018-04-29 23:06:36 följande:

Jag vet hur det känns. I somras tog det låååång tid innan första ÄL dök upp i tredje cykeln efteråt och på 40-dagars cykel. Den här gången var första cykeln 45 dar och jag är osäker på om det blev nån ÄL eller ej. Nu fick jag åtminstone ÄL på andra cykeln efter fm på cd15 och går nu i väntans tider på BIM.

Hoppas detta blir enda gången man längtar efter mensen...vill ju veta var man ligger i cykeln, nu vet man ju inte om ägglossning är pm några dagar el några veckor...men ska sexa regelbundet så man täckt upp om det kommer äl innan första mensen...
  • Jeex

Nu har jag haft en lång och välbehövlig paus från allt. Kändes riktigt tungt ett tag men har nu äntligen hittat tillbaka igen med lite ny energi och förhoppningsvis en ny utbildning på G :)

Lägger upp mina tempkurvor här då dem skiljer sig lite ifrån varandra med äl, coverline och mätningar. Har de sista dagarna vaknat 4h innan min vanliga tid, mätt och somnat om och sedan mätt igen när jag vaknat min vanliga tid. Så har använt FF till den första mätningen och NC till den andra.

Har nu BIM om 5 dagar. Dock känner jag väl inte riktigt att det har tagit sig denna månaden heller tyvärr.
  • saijda

Vad tror ni om detta? Har fortfarande halsbränna (bara haft på kvällar och nätter men nu på morgonen också), mår illa, extremt trött och kissnödig, magen känns svullen/?trång?, men också tunga relativt ömma bröst och huvudvärk.

• Natttis

Är i valet och kvalet just nu om jag ska köpa ett test och testa. Eller om jag ska vänta.

Svar på tråden Tempar/Fertility friend