Tempar/Fertility friend
Vad säger ni, har jag haft ägglossning dag 14 eller 15...eller har jag ännu inte haft??
Vad säger ni, har jag haft ägglossning dag 14 eller 15...eller har jag ännu inte haft??
Det har tagit sin lilla tid innan och jag och ff blev överens :) Nu får vi bara hoppas att det lilla myset vi hann med räcker för ett plus.
Tack så mycket :)
Så tråkigt med flunsan. Så typiskt att den kommer i en sådan period där man verkligen behöver hålla koll på tempen. Mår du bättre nu då ?
Vad jobbigt att tempen ska motarbeta dig. Håller mina tummar för dig att äl bara är lite sen denna månaden.
Vaknade upp med feber idag och får se hur länge den håller i sig :( Är på BIM-7 och jag hoppas jag blir frisk snart så jag kan fortsätta hålla koll på tempen.
Ja, det var nästan lite skönt att Kinna vakna upp av sig själv och inte behöva ställa någon klocka eller tempa. Tänker bara köra på överraskningsmomentet denna gången och se ifall mensen kommer eller inte. Skönt att få slappna av lite ;) Hur går det för dig nu ?
Ja, det var nästan lite skönt att Kinna vakna upp av sig själv och inte behöva ställa någon klocka eller tempa. Tänker bara köra på överraskningsmomentet denna gången och se ifall mensen kommer eller inte. Skönt att få slappna av lite ;) Hur går det för dig nu ?
Ww
Vad härligt med en liten weekend och kunna samla lite nya krafter :) Spännande sedan att se hur allt ser ut efter du har varit iväg då.
Verkar som både mobil och dator inte längre visar några bilder för mig, så kan tyvärr inte se din graf :(
Hur går det för dig nu :)
Men vad skönt för dig att du har haft äl :) Då finns det alltid hopp. Men förstår att det blir jobbigt när äl ändras. Min äl flyttades från cd18-19 till cd15 denna månaden.
Ja, tempen har nu i tre dagar sjunkit gradvis. Hade inte varit så orolig om det inte var så att jag var på bim-4. Fick även lite menskänningar idag. Så nu har jag faktiskt ställt in mig på att vi får försöka igen nästa månad istället.
Men vad skönt för dig att du har haft äl :) Då finns det alltid hopp. Men förstår att det blir jobbigt när äl ändras. Min äl flyttades från cd18-19 till cd15 denna månaden.
Ja, tempen har nu i tre dagar sjunkit gradvis. Hade inte varit så orolig om det inte var så att jag var på bim-4. Fick även lite menskänningar idag. Så nu har jag faktiskt ställt in mig på att vi får försöka igen nästa månad istället.
Jo den här månaden har vi lagt det lite på is. Det har vart så mycket med flytt och en skadad häst så har varken tempat eller vart inne här sen senaste mensen. Vi myser på som vanligt men vi har egentligen ingen koll på när själva äl sker denna månaden, utan händer det så händer det. Annars är vi på igen nästa månad med temp och allt vad det innebär :) Nästa BIM är 29/3.
Hur går allt för dig ? :)
Ja, det hade ju varit extra roligt om det tog sig utan att man egentligen försökte :) Då ligger vi ganska nära varandra. Du får uppdatera hur det går :)
Hur gick all för dig. Dök äl upp ? Själv har jag BIM idag men neg gravtest.
Åh så spännande med BIM snart. Håller sig tempen fortfarande hög ? Har du börjat smygtesta eller tänker du hålla dig till BIM ? Ingen mens och fortfarande neg. Inga tecken eller symptom på varken mens eller graviditet. Nu ska jag låta påskhelgen gå här och har inte mensen dykt upp på måndag tar jag ett test då.
Men än finns det hopp om att plussa för dig :) Men jag förstår, bättre att stålsätta sig med att mensen är på ingång. Men jag har lärt mig att inte lita på några symptom. Gjorde abort för många år sedan och då kräktes jag varje morgon och i aug förra året fick jag utomkveds och hade inga symptom alls. Visste inte att jag var gravid förens jag började få smärta och då var jag i v.8.
Det har gått 14-15 dagar efter äl nu.
Har inte mätt på ett tag nu, så vet ej hur tempen ser ut.
Ja det är allt bra konstigt. Men tycker nog allt att min kropp har betett sig lite konstigt sedan mitt x så det är nog dags att kolla upp så allt stämmer.
Läste att du hade fått din mens. Gud så tråkigt :( Hur känner du dig ?