• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • Belinday
    Hellan skrev 2018-01-11 08:17:09 följande:

Eftersom jag är hemma för vab idag tog jag med mig testen på toa.

Det jag hoppats på läääänge och misstänkt sen i måndags blev nu bekräftat!

Jag är gravid!!

GRATTIS :) !!
  • Belinday

Tänkte att de kanske är fel på min temp så prövade att tempa direkt efter med en med bara 1 decimal. Men tempen stämmer. Hur blir de me tempen om man håller på att bli förkyld? Jag är inte förkyld o känner inga symtom men undrar om tempen kan höjas så pga av att de finns i kroppen men inte brutit ut ännu ? Alla på jobbet är sjuka.

• Eleonoratösen

Jag är gravid!!

Grattis! Så härligt! Fint plus och 2-3 veckor!
  • Mimipig

Jag är gravid!!

Underbara nyheter! Stort grattis!
  • Natttis

Hej grattis till alla som plussat denna månaden. Jag och min sambo får fortsätta att försöka. Då jag tyvärr fick mensen för några dagar sedan

• Hellan
    Eleonoratösen skrev 2018-01-11 09:35:43 följande:

Grattis! Så härligt! Fint plus och 2-3 veckor!

Tack!

Jag är så glad över 2-3 v och det borde ju stämma med ÄL 24/12 och BIM 7/1. Och har ju medvetet oxå valt att vänta med att testa då jag tycker det är jobbigt med negativa test.
  • Hellan
    Mimipig skrev 2018-01-11 14:14:49 följande:

Underbara nyheter! Stort grattis!

Ja visst är det, tack!

Hoppas fler får sitt efterlängtade + inom kort.
  • Eps1106

Hej! Jag undrar om jag kanske haft en cykel utan ÄL? Det blev lite si och så med mätandet i början av månader pga resor, julfirande och alkohol, så kurvan ser lite knepig ut initialt. Men jag har så länge jag tempar haft ÄL cd 22 el 23 ed tydlig stegring och temp som håller sig uppe. Nu går den ju upp och ner, betyder det att ägget aldrig släppte?

• Eps1106
    Eps1106 skrev 2018-01-11 16:20:16 följande:

Hej! Jag undrar om jag kanske haft en cykel utan ÄL? Det blev lite si och så med mätandet i början av månader pga resor, julfirande och alkohol, så kurvan ser lite knepig ut initialt. Men jag har så länge jag tempar haft ÄL cd 22 el 23 ed tydlig stegring och temp som håller sig uppe. Nu går den ju upp och ner, betyder det att ägget aldrig släppte?

Hoppsan, bilden kom inte med, här är den alltså.

Svar på tråden Tempar/Fertility friend