• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • Mimipig
    Eleonoratösen skrev 2018-01-10 08:16:01 följande:

Hej! Detta ser väl ganska lovande ut? Är väldigt svagt strevk. Maken tror att det är spökstreck men det känns starkare än måndagens (överst och så klart torkat nu men)

Trodde inte temperatieen skulle öka mer, men så här såg det ut imorse...

Jjaaaa! Jag ser! Grattis!!!!
  • Mimipig
    Belinday skrev 2018-01-10 07:31:13 följande:

För ja har använt mig av samma tester i flera månader o jag brukar alltid få en stegring o jätte starkt när de e ägglossning. Men nu ser man knappt nån färg ens . Hoppas inte den cd 14 för då har ja missat den ju :( och den va neg den cd 14. Gärna får du skicka den .

Du var inte ute och pimplade en väldig massa vin då? Då flyger min temp upp. Här är min ÄL-lösa kurva.

• Belinday
    Mimipig skrev 2018-01-10 11:46:57 följande:

Du var inte ute och pimplade en väldig massa vin då? Då flyger min temp upp. Här är min ÄL-lösa kurva.

Nej hahaha :) inte denna gången . Tack så mycket:)
  • Eleonoratösen

Tack alla!

Jag har fortfarande svaga rosa/bruna flytningar men det är ju bara att avvakta. Har haft blödningar i alla mina graviditeter men mer runt vecka 6-8. Men jag tänker vara glad idag!

• Mimipig
    Eleonoratösen skrev 2018-01-10 12:21:53 följande:

Tack alla!

Jag har fortfarande svaga rosa/bruna flytningar men det är ju bara att avvakta. Har haft blödningar i alla mina graviditeter men mer runt vecka 6-8. Men jag tänker vara glad idag!

Det ser så lovande ut! När är/var BIM? Det där ÄR ett positivt gravtest. Det får du lov att vara glad över!
  • Eleonoratösen
    Mimipig skrev 2018-01-10 17:00:14 följande:

Det ser så lovande ut! När är/var BIM? Det där ÄR ett positivt gravtest. Det får du lov att vara glad över!

BIM enligt FF var i måndags. Den la på några dagar på cykeln i och med att ÄL var så sen. Men ÄL+13 så det är väl däromkring man brukar har BIM. När hade du BIM?
  • Hellan
    Belinday skrev 2018-01-10 07:31:13 följande:

För ja har använt mig av samma tester i flera månader o jag brukar alltid få en stegring o jätte starkt när de e ägglossning. Men nu ser man knappt nån färg ens . Hoppas inte den cd 14 för då har ja missat den ju :( och den va neg den cd 14. Gärna får du skicka den .

Tänkte visa min ÄL lösa kurva enligt FF.

• Mimipig
    Eleonoratösen skrev 2018-01-10 17:54:23 följande:

BIM enligt FF var i måndags. Den la på några dagar på cykeln i och med att ÄL var så sen. Men ÄL+13 så det är väl däromkring man brukar har BIM. När hade du BIM?

Igår, tisdag. Vi ligger onekligen nära! Må det gå väl för oss båda.
  • Belinday
    Hellan skrev 2018-01-10 19:01:20 följande:

Tänkte visa min ÄL lösa kurva enligt FF.

Tack så mycket:)
  • Hellan

Eftersom jag är hemma för vab idag tog jag med mig testen på toa.

Det jag hoppats på läääänge och misstänkt sen i måndags blev nu bekräftat!

Jag är gravid!!

Svar på tråden Tempar/Fertility friend