• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • Baraentilligen

Har haft äl flytningar i flera dagar runt tiden jag skulle ha äl men nu har de avtagit utan temphöjning. Ganska säker på att det blir en månad utan äl :( Cykeldag 21 idag av 33. Men nu vet jag ju inte när jag ska invänta mens heller...

• Baraentilligen

Haha, fungerande att gnälla här. Fin temp höjning i morse! Aldrig så utan äl. Glad tjej här för vi prickade äl oavsett om det var igår eller i förrgår :) Bara resten av väntan kvar då.

• Belinday

Hej på er . Någon som vet vf den inte sätter ägglossningen ? Va sjuk med feber så ja tempade inte de dagarna . Men nu borde den satt ut ägglossningen tycker jag efter som de gått flera dagar från pos. Ägglossningtest. :)

• ensamärstark
    Belinday skrev 2018-01-18 15:46:12 följande:

Hej på er . Någon som vet vf den inte sätter ägglossningen ? Va sjuk med feber så ja tempade inte de dagarna . Men nu borde den satt ut ägglossningen tycker jag efter som de gått flera dagar från pos. Ägglossningtest. :)

Det är

Nog på grund av att tempen står så högt innan o under positivt ägglossningstest?
  • Erla
    Belinday skrev 2018-01-18 15:46:12 följande:

Ff kommer behöva fler tempar innan den kan sätta ut.
  • Belinday
    ensamärstark skrev 2018-01-19 08:59:59 följande:

Det är

Nog på grund av att tempen står så högt innan o under positivt ägglossningstest?

Kanske är så men tryckte i att jag var sjuk när tempen va så hög men de hjälper den tydligen inte då :)
  • Belinday
    Erla skrev 2018-01-19 09:13:59 följande:

Ff kommer behöva fler tempar innan den kan sätta ut.

Okej tackar :) får vänta och se helt enkelt .
  • MissKelli
    Belinday skrev 2018-01-19 09:23:38 följande:
    Kanske är så men tryckte i att jag var sjuk när tempen va så hög men de hjälper den tydligen inte då :)
    Du måste klicka på "temperature disgarded" för att den ska ta bort den. Gör du så på CD16-18 kommer den nog sätta ut ÄL. 
  • MissKelli
    MissKelli skrev 2018-01-19 09:25:52 följande:
    Du måste klicka på "temperature disgarded" för att den ska ta bort den. Gör du så på CD16-18 kommer den nog sätta ut ÄL. 
    discarded så klart.. :)
  • Belinday
    MissKelli skrev 2018-01-19 09:25:52 följande:

Gjorde detta nu men den satte ändå inte ut ägglossningen hahaha tröttsamt :) får väl vänta några dagar till då.
Svar på tråden Tempar/Fertility friend