• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • imsevims
    FrokenEmme skrev 2018-02-03 06:18:06 följande:

Fortsatt ökning av kurvan, tog ett test som var negativt. Återstår att se vad som händer nu, hoppas att mensen kommer igång eller att jag får ett fint plus! :)

Hur har det gått?
  • ensamärstark

Tänkte bara en snabb uppdatering från mig. Jag hann ju bara tempa i två veckor. Hade ju missfall i oktober o november..

Trodde aldrig detta skulle hålla sig men lilla bebis mår fint fick vi se häromdagen så nu vågar vi tro på att denna graviditet kommer fullfölja som den ska <3

• Erla
    ensamärstark skrev 2018-02-09 06:32:48 följande:

Tänkte bara en snabb uppdatering från mig. Jag hann ju bara tempa i två veckor. Hade ju missfall i oktober o november..

Trodde aldrig detta skulle hålla sig men lilla bebis mår fint fick vi se häromdagen så nu vågar vi tro på att denna graviditet kommer fullfölja som den ska <3

Men wow! Grattis :D
  • Belinday

Va härligt :) !
  • Hellan
    Natttis skrev 2018-02-08 08:34:22 följande:

Ojämn temp trots att jag trampat samma tid varje dag nu. Men nu har den hållt sig uppe. Men jag vågar inte ha för stora förväntningar. Förens jag ser ett plussa på stickan.

Sådär såg ofta mina kurvor ut, hoppig fram till ÄL och sen lite stabilare, ibland blev tempen lite stabilare dagarna innan ÄL oxå, oav sett mens eller pluss..
  • Hellan

Å vad härligt!

I vilken v är du?

Vi ska på kub ul den 28/2 längtar men det är lite skräckblandad!
  • Natttis
    Hellan skrev 2018-02-09 20:32:52 följande:

Sådär såg ofta mina kurvor ut, hoppig fram till ÄL och sen lite stabilare, ibland blev tempen lite stabilare dagarna innan ÄL oxå, oav sett mens eller pluss..

Mina har aldrig hållit sig uppe så länge som denna gjort.

Utan lite så här
  • Natttis
    Natttis skrev 2018-02-10 08:01:56 följande:

Utan lite så här

• Mimipig
    Natttis skrev 2018-02-10 08:01:56 följande:

Utan lite så här

14 dagar lutealfas - vad brukar du ha? Ser lovande ut! Har du testat än?
Svar på tråden Tempar/Fertility friend