Gravidtråd för oss som är över 35
Skönt

Min sambo har börjat reta mig för att det börjat synas, men det beror mest på att jag varje kväll är helt stinn och uppblåst om magen, på morgnarna syns det knappt... Mina bröst är dock helt galet gravida, som spärrballonger... Det är ju lite roligt eftersom jag normalt har ganska små bröst :-P
Tycker tiden går såååå sakta nu. Börjar må bättre nu så ibland känns det som att jag inbillat mig alltihopa. Vi har tid för KUB-ul på måndag, kanske känns mer verkligt när man sett att det finns nåt därinne, om det nu gör det... :-S
Nu sitter jag i köket och grinar för att jag inte kan gå och duscha som jag skulle vilja... Anledningen att jag inte kan det är för att en av katterna har bajsat på lådan inne på badrummet, jag får inte tömma och sambon är ute... Kan inte vara därinne för lukten får mig att kräkas... Så nu sitter jag vid köksbordet och grinar... Och mår illa... Och tänker på att det är 7! Veckor sedan jag var hungrig och sugen på att äta något... 7 veckor sedan jag inte mådde illa vareviga dag... Och ja! Jag tycker synd om mig själv idag