Gravidtråd för oss som är över 35
Jag kände likadant när vi såg våran lilla första gången, men det var i v 12 Det är magiskt!
Vad skönt att allt såg bra ut!!!
Går in i v 18 idag. Nu har tiden gått jättefort ett tag! Om två veckor är vi halvvägs!!!
Var ner på stan en sväng idag, var tvungen att köpa nya bh-ar för tuttarna ramlar ur de andra :-P... Passade på att smita in på babyproffsen och kika lite på barnvagnar, det är ju en hel djungel! Gick förbi hyllan med babykläder för nyfödda och stod och pillade på söta bodys och mössor och börjar gråta... Känns så overkligt att det är min tur nu. Har väntat och längtat så länge så det känns konstigt att det faktiskt händer nu. Vet inte riktigt hur jag ska förklara... Som att jag är rädd att jag ska vakna upp och allt bara är en dröm... Ska inte köpa nåt före RUL 14e, men efter det! Bebis verkar må bra i alla fall, har full aktivitet i magen Så häftigt att börja känna liten
Hur mår ni andra? Kram
Grattis Lindsey! Jättefin bild!
Jag har snart gått 18 fulla veckor och har gått upp 5 kg. Har alltid varit väldigt smal, och är det fortfarande i övriga kroppen utom magen och tuttarna... Så det är där det mesta vikten ökat Jag har många kompisar som varit lite runda när de blev gravida, som har blivit smalare i kroppen under graviditeten, magen växer och tar av övriga kroppens lager Därför har de inte ökat så mkt i vikt antar jag...
Är i v 19 nu, på lö v20... Har en ganska aktiv liten krabat i magen Ska på RUL imorgon och börjar bli nervös över det :-P
Nyss hemkommen från RUL Allt såg jättefint ut och datumet stämde nästan, blev framflyttad 2 dagar till 14/7. Moderkakan låg fint i bakvägen så det är därför jag kan känna så mkt sparkar redan. Känner mig oerhört lättad och glad att allt såg så fint ut!
Vi ska få en liten tjej
Tack för grattis! alla runt omkring oss trodde pojke, men jag hade ingen känsla alls... Nu ska jag bara njuta av andra halvan av graviditeten
Stor kram till er alla på alla hjärtans dag! <3
Hur går det för er tjejer? Hur mår ni?
Hur är det med dig Plopp? Länge sedan du skrev nu Hoppas allt är bra!