Gravidtråd för oss som är över 35
Jag lider med dig

Hur går det Plopp?
Åhhh Plopp vad ledsen jag blir Vad orättvist livet kan vara och vilka saker man tvingas gå igenom för att få ett efterlängtat barn
Jag hoppas ni repar er snart både du och din sambo och att ni törs försöka igen. Varma kramar!
Oj, här händer det mycket just nu. Man hänger inte med om man inte varit in på ett par dagar...
Grattis till fint KUB Mjölkchoklad!
Sessan: skönt att de kunde häva det! Sköt om dig nu!
Har en fråga till er som fått barn förut...
Jag har stått still i vikt de senaste två veckorna. Är i v 29 nu. Har innan ökat frekvent, totalt 10 kg, men just inget senaste två veckorna. Försökt nå bm och fråga men hon är borta idag. Bör jag oroa mig? Bebisen är pigg och sprattlar på för fullt i alla fall
Tack för svar egentligen tror jag inte det är nån fara, men blir lätt lite nojjig
Och det stämmer att det är svårare att äta nu när magen tar så mkt plats, mår jätteilla om jag äter för mkt. Rört på mig har jag gjort hela vintern eftersom jag har hund, då liksom måste man
ska stämma av med bm nästa vecka om vågen inte börjar röra på sig. Men den lilla är ju i alla fall pigg som en mört
V 31 nu... Tiden rusar fram! Har fortfarande inte gått upp nåt i vikt just, mindre än ett kilo de senaste 4 veckorna... Ska till BM imorgon så får se vad hon säger. Bebis är pigg som en mört i alla fall
Har börjar fundera över förlossningen... Läste lite i en bok och sedan på internet. Nu är jag helt livrädd helt plötsligt! Visste att det kan bli förlossningsskador men inte att det var så pass vanligt... Å jag som är liten och har en stor sambo :-O Hjälp! Får man välja själv om man vill ha snitt eller föda vaginalt?
Söndag igen då och ny vecka, ny gravvecka också, 32 nu!!! Helt plötsligt börjar det kännas nära men samtidigt sjukt långt bort. Magen är stor som ett hus känns det som, och större lär den ju bli
Hoppas ni haft en bra helg allihopa och att ni mår bra! Kram