Inlägg från: Scarlett01 |Visa alla inlägg
  • Scarlett01

Gravidtråd för oss som är över 35

Irmeline skrev 2014-02-26 18:06:40 följande:
    Gick bra på vul idag, daterades rätt, tyder på flicka enligt läkaren. Om de är lite större än beräknat är det ofta kille. Vi får se ;)

• Scarlett01

BF-lista

21 Juni, InsaneJane 

26 juni, Maramina 

2 juli, Mallan74 

9 juli, Lindsey Egot the only one 

14 juli, Scarlett01 

1 augusti, Sessan78 

6 september, Kroken 

10 september, Leppardette 

14 september, Lina 7710 

14 september, Kajsamupp 

27 september, emjh

30 september, DragonWoman

3 oktober, Irmeline 

4 oktober, Lejoninna77 

28 oktober, Tusa

• Scarlett01
    Sessan78 skrev 2014-03-02 11:08:34 följande:
    Dagens första gråt i det tysta är avklarad. Jag har tillslut börjat inse att jag nog snart kommer att vara ensam och mitt förhållande kommer att vara över. Det var längesen min sambo såg på mig. Om han gjorde det skulle han se mina rödgråtna ögon. Det var längesen han sa något snällt till mig eller gav mig en komplimang. Det var längesen han pratade med mig över huvudtaget. Vi delar adress men inget mer. På helgerna sitter jag hemma med dottern medan han super skallen av sig...

Ledsen för det här inlägget...behöver bara skriva av mig lite. Jag är så fruktansvärt ensam...

Oh, låter inget vidare Har du pratat med honom om hur du känner? Om ni har ett barn redan och ett på väg kanske ni skulle överväga familjerådgivning? Styrkekramar till dig!
  • Scarlett01

Grattis Kaa till fint RUL!!! Och grattis till en liten tjej!

Och grattis alla som gjort vul och kub att det går så bra för alla! Vad roligt att höra!

• Scarlett01

Plopp: Det var lika för mig med bebismagen, ingenting först och sen i v 21 så liksom ploppade den ut Nu har jag en tydlig bebiskula och har gått upp 8 kg i v 24 :-P Min sambo tycker också det är jättekul och retar mig att först kommer magen och sen kommer jag

Emjh: Jag hade också mastodonthuvudvärk från vecka 15 till v 23, sen blev det bättre. Hoppas det går över för dig snart, är så galet jobbigt

Grattis till fler lyckade vul och RUL!!!

• Scarlett01
    Irmeline skrev 2014-03-21 21:30:40 följande:
    Kub idag gick jättebra och vi fick lägsta möjliga risk! Glad!!

Grattis!!!! Vad skönt!
  • Scarlett01
    Singoalla78 skrev 2014-03-25 12:32:01 följande:
    Det som inte fick lov att hända har hänt...min lille bebis (Novaliee) i magen valde att lämna oss, idag på ultraljudet så såg man hennes lille näsa, små ben å armar..en söt liten näsa, en perfekt bebis...men livlös....hon har dött, så nu blir det operation på tors, tack alla för omtanke...

Åh fy vad fruktansvärt! Kan inte föreställa mig ens! Styrkekramar!
  • Scarlett01

Vi har fått köpa begagnat av kompisar, både babyskydd och barnvagn till bra pris. Så nu har vi en kronans duo, en rejäl vagn. Kanske inte den jag valt om jag skulle köpa nytt, men en bra vagn till ett mkt bra pris Hade velat ha en Bugaboo Buffalo egentligen, men sexor såååå dyra... Spjälsäng med alla tillbehör fanns en som min sambo hade när han var bebis som svärmor har rustat upp Hon ska även sy ett nest. Så det är mest småsaker vi behöver köpa, har kommit lindrigt undan

Jag har också problem med att sova. Vaknar vid 04 varenda natt för jag är kissnödig och kan sen inte somna om... Det är inte roligt

• Scarlett01

Jag går in i v 27 nu och nu är man ju verkligen gravid!! Magen är stor och en typisk gravidmage som ingen tar miste på, har gått upp 9 kg, det mesta just bara på magen... Den lilla är mycket aktiv och det ser ut som jag har en Alien i magen som hon far runt därinne Både häftigt och lite skumt på samma gång

• Scarlett01
    plopp76 skrev 2014-04-08 13:53:41 följande:
    Jag är inlagd. Sammandragningar sen i natt, vattenavgång i morse. Fått nåt som ska stoppa värkarna, antibiotika... Oddsen väldigt dåliga men bebis lever än iallafall. Vi hoppas att värkarna kan ge sig och att det bara är en reva eller nåt. Kanske det läker av sig själv då. Håll alla tummar ni har!

håller både tummar och tår!!!! Hoppas hoppas det ordnar till sig!

Vilken massa dramatik här senaste dagarna!!! Missat massor när jag inte varit in på ett par dagar... Skönt att det gått bra för er med blödningar! Nu hoppas vi verkligen att det går bra för Plopp!!!!
Svar på tråden Gravidtråd för oss som är över 35