Gravidtråd för oss som är över 35

BF-lista
21 Juni, InsaneJane
26 juni, Maramina
2 juli, Mallan74
9 juli, Lindsey Egot the only one
14 juli, Scarlett01
1 augusti, Sessan78
6 september, Kroken
10 september, Leppardette
14 september, Lina 7710
14 september, Kajsamupp
27 september, emjh
30 september, DragonWoman
3 oktober, Irmeline
4 oktober, Lejoninna77
28 oktober, Tusa
Grattis Kaa till fint RUL!!! Och grattis till en liten tjej!
Och grattis alla som gjort vul och kub att det går så bra för alla! Vad roligt att höra!
Plopp: Det var lika för mig med bebismagen, ingenting först och sen i v 21 så liksom ploppade den ut Nu har jag en tydlig bebiskula och har gått upp 8 kg i v 24 :-P Min sambo tycker också det är jättekul och retar mig att först kommer magen och sen kommer jag
Emjh: Jag hade också mastodonthuvudvärk från vecka 15 till v 23, sen blev det bättre. Hoppas det går över för dig snart, är så galet jobbigt
Grattis till fler lyckade vul och RUL!!!
Vi har fått köpa begagnat av kompisar, både babyskydd och barnvagn till bra pris. Så nu har vi en kronans duo, en rejäl vagn. Kanske inte den jag valt om jag skulle köpa nytt, men en bra vagn till ett mkt bra pris Hade velat ha en Bugaboo Buffalo egentligen, men sexor såååå dyra... Spjälsäng med alla tillbehör fanns en som min sambo hade när han var bebis som svärmor har rustat upp
Hon ska även sy ett nest. Så det är mest småsaker vi behöver köpa, har kommit lindrigt undan
Jag har också problem med att sova. Vaknar vid 04 varenda natt för jag är kissnödig och kan sen inte somna om... Det är inte roligt
Jag går in i v 27 nu och nu är man ju verkligen gravid!! Magen är stor och en typisk gravidmage som ingen tar miste på, har gått upp 9 kg, det mesta just bara på magen... Den lilla är mycket aktiv och det ser ut som jag har en Alien i magen som hon far runt därinne Både häftigt och lite skumt på samma gång