Är det ok att lägga utvecklingssamtal på lektionstid?
Nästa vecka slutar barnen 11.30 hela veckan istället för 14 för att det ska hållas utvecklingssamtal.Är det verkligen ok att ta lektionstid till det? Borde inte det hållas efter skoltid?
Nästa vecka slutar barnen 11.30 hela veckan istället för 14 för att det ska hållas utvecklingssamtal.Är det verkligen ok att ta lektionstid till det? Borde inte det hållas efter skoltid?
Jag hade inte sett något som helst problem med det.
På gymnasieskolorna i vår kommun ställer de in all lektionstid två dagar varje termin för utvecklingssamtal sedan får man en tid man ska infinna sig på och kommer man inte blir det inget utvecklingssamtal.
Jag är också heltidsarbetande småbarnsförälder.. Därför vill inte jag sitta på kvällarna med DINA barn.
Lämnar tråden för nu vet jag hur lärare tänker om föräldrar som har svårt att få ihop det. Jag förstår att lärare har det svårt att få ihop det. De enda de synd om är just lärare. Nöjda!
Vad får dig att tro att dina barn är viktigare än våra egna? Jag är en duktig pedagog och bra på att,se alla barn, men mina egna barn är viktigast.. Mitt jobb får aldrig gå ut över dem.